71 DENÍKŮ: NAJDĚTE SI SVŮJ
Vyberte si svůj regionální Deník

Diskuse: Aktivista Cach skončil v cele. V noci počmáral půl Pardubic

Nápis, který Miloš Cach v úterý v noci už dokončit nestihl. Při psaní hesla „Média lžou“ jej zadržela hlídka městské policie. Než se tak stalo, stihl bohužel Cach svojí prapodivnou politickou agitací počmárat doslova půlku Pardubic.

Aktivista Cach skončil v cele. V noci počmáral půl Pardubic

Pardubice - S politickou agitkou nectil vandal ani akademickou půdu univerzity. Městská policie ho zadržela přímo při činu.

DISKUSE OBSAHUJE 95 PŘÍSPĚVKŮ

Za trest by měl mít povinnost odstranit všechny
Rak 16.8.2012 10:10 89.102.110.* reagovat
"umělecké " výtvory sprayerů v celých Pardubicích.
Re: Za trest by měl mít povinnost odstranit všechny
Karel 16.8.2012 10:46 81.92.146.* reagovat
Tohle není spreyer, který ničí osobní majetky. Radši se zamysli co ti chtěl říci!!!! Jestli ti vyhovuje zohyzďování českýho národa našimi vládami za 23 let víc jak natření chodníku vápnem, tak se jdi.....
Re: Za trest by měl mít povinnost odstranit všechny
Eda Seibert 16.8.2012 12:38 90.181.59.* reagovat
Mohl by ses postavit do řady za Sejkoru, až opustíš frontu na pracáku...
Re: Za trest by měl mít povinnost odstranit všechny
Rak 16.8.2012 17:02 89.102.110.* reagovat
Já nejsem socan a s vládou souhlasím, je bohužel i se všemi chybami nejlepší od pádu komunismu. Blbci, kteří malují na domy či chodníky zasahují do majetkových práv někoho jiného a zaslouží trest.
Re: Za trest by měl mít povinnost odstranit všechny
Jana 16.8.2012 17:26 212.80.67.* reagovat
Nejlepší vláda od pádu komunismu - díky, zasmála jsem se! Definujte, prosím,alespoň jeden jediný klad! Do majetkových práv koho že to Miloš zasáhl? To by mne tedy hodně zajímalo!
Re: Za trest by měl mít povinnost odstranit všechny
Pedro 16.8.2012 20:09 213.192.12.* reagovat
Ty jseš dobrej magor,nejlepší vláda-ano,pro dacany a zloděje,na tuhle vládu nadávají i podnikatelé...
Re: Za trest by měl mít povinnost odstranit všechny
franta 16.8.2012 20:10 77.236.218.* reagovat
Nechtel jsi nahodou napsat nejhorsi vlada od dob komunismu?Jestli to myslis vazne, mas asi o rizeni statu hodne zvlastni predstavy:-D
Re: Za trest by měl mít povinnost odstranit všechny
Rak 16.8.2012 20:23 89.102.110.* reagovat
Bohuže to je první vláda, která něco dělá, abychom jako stát nezkrachovali.Jako důchodce nemám samozřejmě radost z toho, že důchod neporoste rychleji, ale kdyby se vycházelo ze Špidlova zdroje jsou, tak by už důchody nebyly vůbec....
Správné informace...
Radek 16.8.2012 10:29 90.183.157.* reagovat
Než člověk (média) začne informovat lid, měl by si pořádně zjistit fakta!!! Například, že nápisy jsou vyhotoveny pouze vápnem!!! Tudíž, vše bude umyto deštěm!!! Praze je toto pouze přestupek, přičemž v Pce už je to trestný čin. Zajímavé vykládání zákonů!!! Nehledě na to, že vyjádření nespokojenosti s vládnoucí garniturou je zaručeno ústavou!!! Začněte sakra už přemýšlet hlavou a ne penězi...
Re: Správné informace...
USB 16.8.2012 10:35 193.85.35.* reagovat
A vy víte, kolik si naúčtují Technické služby za odstranění nápisů. 5 tisíc, 10 tisíc, 15 tisíc, 30 tisíc? To totiž bude u soudu uvedeno jako způsobená škoda a podle výše škody bude trest. Argument, že to umyje déšť, je irelevantní, to by muselo pršet dřív, než to začnou umývat Technické služby.
Re: Re: Správné informace...
Karel 16.8.2012 10:48 81.92.146.* reagovat
technické služby umývají stejně, protože musí, to sou jen výmluvy a schválnosti!!!
Re: Re: Re: Správné informace...
USB 16.8.2012 11:02 193.85.35.* reagovat
Jistě, ale Technické služby umývají podle dlouhodobého harmonogramu úklidu města, který platí magistrát. Pokud si je ale objednáte na čištění komunikací někam, kde to není v plánu, musíte to zaplatit zvlášť.
Re: Re: Re: Re: Správné informace...
Radek 16.8.2012 11:34 90.183.157.* reagovat
Tak, ať to nemyjou!!! On to tam nenapsal proto, aby měli co mýt, ale aby lidi viděli, že tu jsou lidi, kterým to není všechno jedno a něco pro to dělají.
Re: Re: Re: Re: Re: Správné informace...
USB 16.8.2012 11:38 193.85.35.* reagovat
Tuším byste měl žádost, aby se ty nápisy neumývaly, vznést někde jinde, než tady v diskuzi. Sem magistrátní úředníci nejspíš pro informace nechodí...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Správné informace...
Karel 16.8.2012 11:41 81.92.146.* reagovat
Steně e technických služách nějaký "akamáríček" z radnice co bnude chtít nějakou "práci" zaplacenou od města!!!!! Vždyť o známe, já na bráchu , brácha na mě!!!! Když jsou nějaký "závody" , tak to je na ulici nápisů třeba dva měsíce a to jim nevadí!!!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Správné informace...
Radek 16.8.2012 11:56 90.183.157.* reagovat
Tak s tím souhlasím... a přivedl jste mě na myšlenku, že bychom mohli udělat na to petici... :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Správné informace...
USB 16.8.2012 12:00 193.85.35.* reagovat
Pokud s tím chcete něco udělat, tak jděte třeba do té petice, tady na webu se ničeho nedovoláte. Ale to, co jsem napsal výše, to mám z vlastní zkušenosti. Jakmile vás obviní, že jste znečistil veřejnou komunikaci (a je jedno, jestli vápnem, nebo třeba uhelným mourem), tak to buď hodně rychle očistíte sám, anebo přijede automatický smeták, cisterna, pár lidí v zelených montérkách a dokonale to vyčistí za vás. Jenže vám pak taky přijde faktura, a nebude zrovna malá.
Re: Správné informace...
Rigor Mortis 16.8.2012 10:37 213.226.209.* reagovat
...v článku se nikde nehovoří o skutečnosti, že jednání toho pána bylo kvalifikováno jako TČ. Z textu vyplývá, že byl pouze zadržen, umístěn do CPZ a probíhá vyšetřování. Pokud jsou tedy nápisy provedeny pouze vápnem, je jasné, že skutek bude dříve či později kvalifikován jako přestupek a bude postoupen příslušné přestupkové komisi....nic se nejí tak horké jak se uvaří :-)
Re: Re: Správné informace...
Karel 16.8.2012 10:54 81.92.146.* reagovat
Pan redaktor udělal z článku senzaci, za kteoru dostane zaplaceno. Pan redaktor neví nic o listině práv a svobod, pan redaktor je jen sluha režimu a deníku!!! Pane redaktore vraťte se do roku 88 a bude fakt "užitečný". Já už hodně pamatuju, navíc sem prošel už hodně demostrací v poslední době, takže vím jak jsou lidi naladěni!!! a Váš článek je totálně podobný článku v Rudém právu!!!! Tu svoji emoci, kterou jste do toho vložil jste si mohl klidně strčit za klobouk!!! Statečný novináři!!!!
Re: Re: Správné informace...
Radek 16.8.2012 11:04 90.183.157.* reagovat
"Vzhledem k rozsahu škod a povaze trestného činu, který Miloš Cach způsobil, si záležitost převzala státní policie." ... já jen co napsal "pan" redaktor... Dále myslím, že máte pravdu s tím, že to nebude kvalifikováno jako TČ, ale především z toho důvodu, že si jen kvůli vápnu nelajsknou mít dalšího politickýho vězně... možná...
Tak to je fór
Almostdone 16.8.2012 11:06 10.35.39.* reagovat
Ježiši politickýho vězně? V Bohnicích zase máte vycházky?
Re: Tak to je fór
Radek 16.8.2012 11:37 90.183.157.* reagovat
Je vidět, že toho moc, co se okolo vás děje, nevíte... :)
Re: Správné informace...
rr 17.8.2012 10:31 85.162.178.* reagovat
musím souhlasit, nehledě, že s mnoha texty se musím ztotožnit, však proto se musí začít s úklidem, to se pohlavárům nemůže líbit a čím dříve se začne čistit, tím méně o tom budou lidi přemýšlet a vznikne i škoda za čištění a budou z toho moc snadněji udělat trestný čin. Lidé otevřete oči!!!!
marná snaha
Petr 16.8.2012 10:35 90.177.97.* reagovat
smutný je že lidi to stejnak nezjíma... Ale aspoň vidíme co je to ta demokracie, když mu za to hrozí soud. A nazvat tohle sprejerstvím je fakt k smíchu...
Re: marná snaha
Karel 16.8.2012 11:00 81.92.146.* reagovat
Přesně!! A policie, ta se taky vyšvihla, když ho dala do želízek a vezla na "Spravedlnost". Povolili mu snad ječn jedno zavolání manželce. To je vtip? ednali s ním ak s vrahem malých dětí!!! Tak kmotr Janoušek - měl pod autem skoro zabitou vietnemku, opilý jak dán, a ten si telefonoval jak na pražským mostě a ještě se mu policajti klaněli. Divná demokracie. Divná policie co pomáhí a chrání zbohatlíky a zbohatlí vrahouny a opilce, a nechrání obyčejný lidi od těchto. Divný slogan policie!!!! Nejsou tu pro nás, jsou tu aby chránili zločincký režim,m který ožebračuje lidi. Bída, bída, bída.... co se to z touhle zemí stalo během pár let????
Re: marná snaha
Sasky 16.8.2012 19:31 89.103.247.* reagovat
:D Vaši přátelé vás musejí mít hrozně rádi. Je s Vámi totiž děsná sranda :D
Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
zadinák 16.8.2012 10:42 81.92.146.* reagovat
Je to stejné kako v 89+, zesměšňují se a trestají se lidé, kteří nejsou lhostekní k tomuto systému, který ožebračuje obyvatelstvo. Média viditelně informují vše jako vandalismus místo aby se zastavili nad myšlenkou. A ještě lživě píšou že to je barva, když je to obyčejná křída, kterou smyje déšť anavíc dezinfikuje!!!! Pane redaktore, to ste se předvedl!!!! Nejdřív si zjistěte podorobnosti apak piště konečně pravdu!!! Jste jako v Blesku!!!! Není sám,sle je první!!!! Do podzima bude hůř!!!!
Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
USB 16.8.2012 10:59 193.85.35.* reagovat
Tak je to vápno nebo křída? Tak co teda, račte ve stranické centrále dohodnout, ať v tom neděláte zmatek.
Re: Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
Karel 16.8.2012 11:27 81.92.146.* reagovat
ty ses špatně učil, to je to samý!!!!!!
Re: Re: Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
USB 16.8.2012 11:36 193.85.35.* reagovat
Vápno a křída jsou to samé? Obojí jsou vápence, ale tvrdit, že je to to samé, to je slušný úlet.
Re: Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
Karel 16.8.2012 11:38 81.92.146.* reagovat
Ty ses nejen špatně učil, ale ani nevíš, že to není žádná politická stran, chtarolíne!!! Koukej se vzdělávat nebo v tom budeš mít hokej jako média, ty v tom taky totálně tápou, kdo je kdo!!! jinak se můžeš vzdělazt www.sk-de.cz!!!! To není ani hnutí, ale podpora myšlenek pro slušný život!!!!
Re: Re: Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
USB 16.8.2012 11:52 193.85.35.* reagovat
Dík za odkaz, početl jsem si a pobavil se. Zejména monolog pana Cacha, to je slušná komedie. Boží bojovník... :-DDD
Re: Re: Re: Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
Karel 16.8.2012 12:15 81.92.146.* reagovat
"Ať děláš co děláš psovi vocas nenarovnáš", to je tvůj případ. Nic jsi nepochopil, ale u vásd USB je to dobře....., takový jako Vy lidem stejně nepomůže, ani "pochopením".....:-)))))
Re: Re: Re: Re: Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
USB 16.8.2012 12:30 193.85.35.* reagovat
Proč pes vrtí svým ocasem? Protože je chytřejší než ocas. Kdyby byl chytřejší ocas, vrtěl by ocas psem.
Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
Karel 16.8.2012 14:10 81.92.146.* reagovat
No to je taky výplod:-)))))
Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
Sasky 16.8.2012 19:36 89.103.247.* reagovat
Do zbroje světla přátelé :D :D To je kašpar :D
Re: Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
Radek 16.8.2012 12:10 90.183.157.* reagovat
My, narozdíl od většiny, žádnou stranu k ničemu nepotřebujem, protože dokážeme mít svůj vlastní názor, který není manipulovatelný prolhanými médii a bojovat za něj... Nehledě na to, že ani jeden nevíme, kdo se zde vyjadřuje... pro ty pomalejší - neznáme se a nikdy jsme se neviděli... tudíž považuji váš názor za omezený, ale to neznamená, že je pro mne méněcenný...
Re: Re: Re: Pan redaktor psal asi podobná článek na jaře v 89...
USB 16.8.2012 12:13 193.85.35.* reagovat
Tak za tohle vyjádření máte můj respekt - nesouhlasíte se mnou, ale berete můj názor na vědomí. To oceňuji a dovolím si podotknout, že mám zcela shodný postoj k vašim názorům.
Kbelík, koště a do práce...
Almostdone 16.8.2012 11:00 10.35.39.* reagovat
Tak toto je přesně ideální případ adepta na veřejně prospěšné práce. Za vlastní peníze ať si pachatel koupí kbelík, koště a bude drhnout a drhnout. To by bylo asi výchovnější než nějaká pokuta nebo přestupek... A to neplatí jen pro Cacha
Re: Kbelík, koště a do práce...
Karel 16.8.2012 11:02 81.92.146.* reagovat
Kde byl pan redaktor a noivnář, když se rozkrádala republika během 23 let??? Jak to že na to neupozorňovali???? A když na to někdo upúozorní veřejně , tak si z toho udělaí článkové rito??? Stateřční novináři? Houbec, jsou to lidi poplatný režimu!!! A o tom uklízení??? Kdo bude po těch polticiích tady jednou uklízet ten "binec"" co v republice udělali???? Kdo??? A kdo ho zaplatí??? á vám to řeknu - vy taky, pane nebo paní!!!!
Re: Re: Kbelík, koště a do práce...
Almostdone 16.8.2012 11:08 10.35.39.* reagovat
Prosímtě, ty už mlč ty "aktivisto" to je horor ty tvoje bláboly číst...
Re: Re: Re: Kbelík, koště a do práce...
Karel 16.8.2012 11:12 81.92.146.* reagovat
A kdo tě nutí abys je četl, čti si blesk , ty pasivisto! Nejsi ty někdo z nějakýho úřadu a bojíš se o flek nebo si na tomhle režimu dost profituješ???? Nebo jsi sám novinář, že by?????
Re: Kbelík, koště a do práce...
Sasky 16.8.2012 19:38 89.103.247.* reagovat
A kde byl Cach, když se rozkrádala a soustavně likvidovala republika 41 let?
A tak to má být.
Tonda 16.8.2012 11:06 46.183.64.* reagovat
Tohle jsme asi chtěli.Mafiáni v politických stranách, zloději a hochštapleři v zastupitelstvech a Parlamentu. A čmáral,který má víceméně(spíš více)pravdu patří do kriminálu a nebo mu napařit tučnou pokutu!!!
Re: A tak to má být.
Karel 16.8.2012 11:10 81.92.146.* reagovat
Hezky a rychle se blížíme k totalitě !!!
Sejkora
Ja 16.8.2012 11:12 77.93.216.* reagovat
Není náhodou pan redaktor Sejkora ten co psal tak "nezaujatý" článek o demonstarci v Pardubicích před divadlem? Komu si se zaprodal synku? Před rokem 89 si ještě tahal kačera!
Re: Sejkora
Karel 16.8.2012 11:18 81.92.146.* reagovat
Jo tak pan Sejkora he z Klausovy líhně, modrý pionýr??? No tak to jsem měl vědět.... to všechno vysvětluje. Panu Sejkorovi asi dali během 23 let všichni výplatu, dostal asi každý měswíc výpaltu. No uvidíme co bude psát, až mu párkrát někdo nezaplatíá a nebude mít z čeho žít. Pak se asi p. Cachovi nebude divit a možná mu pomůže psát!!!!! Pane Sekoro, "kdo nechodil v botách druhého" tak ho nikdy nemůže poochopit, a to je to proč vy nemůžete pochopit proč to p. Cach dělá - protože ho vůbec neznáte!!!!!
Naspal pouze pravdu
Ruda 16.8.2012 11:28 62.209.192.* reagovat
Napsal pouze pravdu a to tak, aby byla vsem na ocich - to je pravy dovod zatceni, ne trocha barvy nebo vapna barva na chodnikach. Nejspis budeme mit dalsiho politickeho vezne v nasi skevele demokrature. A tupe stado ovcanu prezvykuje lzi z medii a souhlasne mruci, ze je potreba ho potrestat...chce mi z tehle zeme a naroda blit!
Re: Naspal pouze pravdu
Karel 16.8.2012 11:30 81.92.146.* reagovat
.... mocní se lekli!!!!!
Re: Naspal pouze pravdu
Karel 16.8.2012 11:34 81.92.146.* reagovat
Ještě jsem chtěl napsat, kdy dostane pan redaktor odvahu a udělá článek přímo s panem Cachem, aby jsme se dozvěděli o co skutečně šlo a co ten maldý člověk chce!!! Nápisy nám taky p. Sejkora nezveřejnil co tam bylo napsáno!!! Takže výzva pro redaktora!!! Udělejte článek s p. Cachem, pokud nejste srab!!!!
novinář
Jirka003 16.8.2012 11:47 213.192.12.* reagovat
Ano, ano, vážení. Pan redaktor Sejkora je opravdu ten Sejkora, co tady píše o sto šest. Hlavna nehlava. Jak tady někdo výše napsal modrý pionýr. Zadejte si do vyhledávání vpravo nahoře Sejkora, objeví se hafo článků, můžete začíst číst a rázem se dostanete do totality, tentokrát modré. Pan redaktor je klasický příklad rčení "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej".
Re: novinář
USB 16.8.2012 12:06 193.85.35.* reagovat
Ale houby, pan Sejkora je v místní redakci specializován na rychlé zprávy z terénu. Podívejte se do historie a zjistíte, že zprávy o nehodách, trestných činech a obecně o všem, co vyšetřuje policie, jsou podepsány právě Sejkorou. A samozřejmě je závislý na informacích od Policie - co mu sdělí, to použije ve svých článcích. Kdyby mu Policie oznámila, že Cacha po vysvětlení na místě propustila, napsal by to. A že Sejkora doplnil článek dalšími informacemi o osobě pana Cacha? V pořádku, aspoň je vidět, že se snaží a nespokojí se jen s tím, co dostane připravené od jiných.
Re: Re: novinář
Karel 16.8.2012 12:11 81.92.146.* reagovat
Pan Cach podle mých informací "seděl" v cele celou noc až do ccc 11 hodiny dopolední druhý den. No to je fakt nebezpečný člověk:-)))))).Pana Sejkoru neomlouvejte. Má psát pravdivě a ne co mu někdo nakuká!!!!!
Re: Re: Re: novinář
USB 16.8.2012 12:23 193.85.35.* reagovat
Já chápu, že programově nesouhlasíte se současnými médii, ale pokud s nimi chcete polemizovat, mohli byste aspoň přijmout styl, jakým se diskuze vede. Pokud jste toho názoru, že článek obsahuje nepravdy, tak k tomu vydejte na svém webu zprávu a napište, co není pravda. Už jste stihli publikovat Cachovo prohlášení, tak tam přidejte ještě jednu zprávu a rozeberte tenhle článek do detailu - co je pravda, co není úplně pravda, co je lež a vaše důkazy pro to, co je pravda. Já bych rád věděl, jaká je pravda, ale tady v diskuzi se k tomu asi těžko dobereme. A z monologu pana Cacha na vašem webu jsem se to nedozvěděl ani náhodou, to je jen jedna souvislá litanie nad tím, že si ho policisté dovolili zatknout.
přicmrdávači
Eda Seibert 16.8.2012 13:34 90.181.59.* reagovat
nemusíme, nic nemusíme. Neraď, jak má a co má kdo napsat. Raději se hrdinný prorežimní bijče podepiš jméneem, neschovávej se. Jak tu děláš chytrýho, zapomněls komentovat rozpor -"čmáral nápisy v noci" - zatčen byl v 7 večer...
Re: novinář
Karel 16.8.2012 13:57 81.92.146.* reagovat
Jako občan máš právo na praVDIVÉ INFORMACE, TAK SE ZEPTEJ TOHO KDO TEN ČLÁNEK "NAČMÁRAL":-))), TOHO Sejkory!!! ten by ti měl odpověď pravdivě. Nevím proč to neudělal hned.
Re: Re: novinář
Karel 16.8.2012 12:19 81.92.146.* reagovat
USB nejsi ty ten Sejkora????
Re: Re: Re: novinář
USB 16.8.2012 12:28 193.85.35.* reagovat
Nejsem, a nejsem ani z redakce ani jeho známý či příbuzný. Zato jsem ale už viděl spoustu tendenčně napsaných článků obsahujících neskutečné chyby a nesmysly. Tenhle článek mi přijde docela korektní a ve stejném stylu, jakým Sejkora informuje o jiných incidentech vyšetřovaných policií. Tudíž mi přijde zbytečné kopat do redaktora a jak jsem napsal výše - pokud v článku vidíte chyby, reagujte svým článkem na svém webu, kde chyby ukážete a řeknete, jaká je pravda.
Re: novinář
Karel 16.8.2012 14:13 81.92.146.* reagovat
Korektní, tak proč ty nekorektní "bleskovský" slova v nadpisu i v článku. To podstatný, co na těch chodnících je napsáno, to tam není!!!!
Karlův blog...
Almostdone 16.8.2012 12:23 10.35.39.* reagovat
Tady je to zábava - jen co Miloše "Karla" Cacha pustili, tak tady v diskuzi rozjel svůj blog. Nadává komukoliv, kdo se opováží nesouhlasit. Všechno ví, všechno zná, má nás všechny přečtený :o)
Re: Karlův blog...
Karel 16.8.2012 14:21 81.92.146.* reagovat
Hele já nejsem Cach, ale znám ho dobře. A nestydím se za to! Je to poctivej chlap! Myslím, že dneska celý den dokonce někde fachá rukama, takže si tohle psát nemůže!!! nazdar!!!Můžeš ho zavolat 737 708 311. A pozdravu ho od Karla!!!
vyučil se psaní u Kojzara (komunistický Goebels)
Eda Seibert 16.8.2012 12:36 90.181.59.* reagovat
Prorežimní pisálek Sejkora používá stejně jako za totáče (kriminální živly...) zavádějící formulace - vandal, barvou (vápno) "počmáral"- namísto ocenění odvahy občana sdělit názor a vyburcovat ostatní z apatie k privatizaci a rozkrádání státu - každý slušný člověk ví, která bije. Miloš Cach jen využil práva na odpor, které máme všichni !
Re: vyučil se psaní u Kojzara (komunistický Goebels)
KLM 16.8.2012 13:05 10.35.39.* reagovat
Mě by jen zajímalo, jak by se vám líbilo, kdyby Cach podobnými žvásty počmáral váš dům/auto/cokoliv z vašeho vlastnictví... Taky byste tady psal, že je to správný chlapík, který neohroženě píše své názory? Já myslím, že byste ho spíš považoval za vandala, ne? Já se teda moc nedivím, že se městu nelíbí, že mu někdo čmárá po jeho majetku (bez ohledu na to, jestli tam píše politická hesla nebo maluje graffiti).
Re: Re: vyučil se psaní u Kojzara (komunistický Goebels)
Eda Seibert 16.8.2012 13:27 90.181.59.* reagovat
nebojím přiznat, že je mi 65 a mám s p. Cachem stejnou krevní skupinu.. Nežiju v Pcích víc než 30 let, dostal jsem článek od syna. Komanči si taky budovali aparát, jako dnešní parlamentní strany a žili z peněz občanů, byli nadrovnoprávní, nic se nezměnilo. Když si stavěli palác proti parku, celé PS museli opustit stavbu polykliniky. Napsal jsem jim tehdy na plechové oplocení Stavba Polykliniky, to byl frmol, jak to čistili,Zář psala stejně servilně. Odpor jsme projevovali jen tím, že jsme v noci chodili močit na Lenina a dali mu na záda batoh. Ostatní tehdy strachy nedělali nic. Apropo - jestlipak jste si všiml maličkosti, že byl zatčen v 7 večer...když tedy psal nápis v noci...ne, projevil mimořádnou odvahu, psal nápisy ve dne za souhlasné podpory mnoha kolemjdoucích, mám zprávu od syna.
Re: vyučil se psaní u Kojzara (komunistický Goebels)
Karel 16.8.2012 14:10 81.92.146.* reagovat
Jste demagog, Cach takového nic nedělá, a to vaše "strachy podělaný" KDYBY, zavání tak trochu strašením těch ostatních, aby se nepřidali, že!!!! Cach si majetku, který je získán poctivě, váží. Když ho neznáte, tak ho nesuďte a nepomlouvejte!!!!
Re: vyučil se psaní u Kojzara (komunistický Goebels)
KaREL 16.8.2012 14:17 81.92.146.* reagovat
"Město" je pro vás kdo??? Ti panáci co chtěí "zaprodat" letiště amíkům??? Co se sem chtějí nacpat jako základna??? O to se starejte!!! O to jak se na městě rozhazují prachy svým "kamarádíčkům"!!! O to jak se předražila fakulta na úkor dotací a jak k tomu změsta nikdo nic neřekl. Starejte se o to jak město vyřizuje výběrové řízení na zakázky, a kam hdou prachy!!! "Město" má máslo na hlavě!!!!
myšlenka
Jarda 16.8.2012 12:59 90.182.197.* reagovat
Prostě vzal vápno a svoje myšlenky napsal na chodníky. Je to neobvyklé a věřím, že se to těm "nahoře" nelíbí. Ale "trestný čin" - to snad nééé !
Bdělost policie?
Jiří Franc 16.8.2012 13:00 90.178.126.* reagovat
Z rozsahu nápisů je vidět jak to má městská a státní policie pod dohledem!
Pravda
Petr Vandal 16.8.2012 13:11 46.183.67.* reagovat
Ač využil tuto spornou formu protestu nevyjádřil nic než čistou pravdu. V případě že ostatní možnosti protestu selhávají není jiná možnost a člověk je donucen k překročení zákona. V případě že podobné jednání příjme většina obyvatelstva je toto označováno jako převrat. Pak se již nezavýrají ti jenž přestupky páchají ale ti jenž obyvatele k takovému jednání čvou činností nutí.
takhle si to nepředstavuju
Frantík 16.8.2012 13:14 91.231.171.* reagovat
Nedávno objížděl Polabiny v dodávce s ampliony, ze kterých se po celý den linuly imbecilní bolševické žvásty, nepředstavitelně mě to obtěžovalo. Nakonec výplody chorého mozku zečmárá půl města, ať si jde sednout do chládku, aby se probral. Označit sametovou revoluci za Klausem řízený podvod může opravdu jen totální pomatenec.
Re: takhle si to nepředstavuju
Karel 16.8.2012 14:00 81.92.146.* reagovat
Hm, tak se začti někdo do parlametních listů, a něco si přečti co říkají politici sami o sobě, a uvidíš, že Cach nelže!!!! Nevím co čteš a kde se informueš, ale je vidět, že velký obzuor to není!!! To o Klausovi se víš už dávno!!!! Jsi daleko mimo mísu:-))) bohužel pro tebe.
Re: takhle si to nepředstavuju
Frantík 16.8.2012 14:09 91.231.171.* reagovat
Zato ty zníš skoro jako samotnej Miloš, inteligence a široké obzory z tvého příspěvku jen čiší :-) Já neříkám, že mi současná politika vyhovuje, že není třeba nic dělat, ale takovéhle aktivity a způsob vyjadřování politických názorů jsou dle mého názoru dílem ducha mdlého. A prohlášení pana Cacha o božích bojovnících a straně světla už mi zavání doc. Chocholouškem.
Re: takhle si to nepředstavuju
Karel 16.8.2012 14:28 81.92.146.* reagovat
Nějak se začít musí, co navrhuješ ty????
Re: takhle si to nepředstavuju
Frantík 17.8.2012 08:09 91.231.171.* reagovat
Když pominu fakt, že máme rozdílné politické názory, musím přiznat, že konání pana Cacha svým způsobem obdivuji, jen bych volil zcela jiný, kultivovanější způsob, bez obtěžování spoluobčanů a bez poškozování obecního majetku, to dokáže každý blbec. Pokud to berete naprosto vážně, osobně bych se zaměřil na internet, sociální sítě, to je pro začátek zadarmo. A pokud máte tolik příznivců jak tvrdíte nebo si myslíte, oslovil bych je, uspořádal sbírku na mediální kampaň, zkusil sehnat sponzora, zaplatil billboardy nebo jiný mediální prostor apod. Určitě by to vyšlo levněji než teď platit městu desítky tisíc za odstranění čmáranic. Dále bych jasně zformuloval, co vlastně chcete, co je vaším konkrétním reálně dosažitelným cílem, jistě ne jen nadávat a dělat bordel. A v neposlední řadě bych si sehnal nějakého mluvčího nebo poradce, forma a obsah vyjádření pana Cacha naše inteligentnější spoluobčany odrazuje na první pohled (bez urážky).
Re: takhle si to nepředstavuju
Radek 16.8.2012 15:35 90.183.157.* reagovat
Ty vo.e, koukám, že jsem naivní akorát já... myslel jsem si, že v době vyspělých komunikačních technologií se začnou informace dostávat blesku rychle k lidem... a zatím jak tak koukám, je to tady samej dezorientovanej spokojenec... ne, spíš laxní kecálek... ještě tu chybí, že Havel byl dobrota sama (loutka jedna)!!! kousněte mě za to... :D
Re: takhle si to nepředstavuju
Jana 16.8.2012 17:37 212.80.67.* reagovat
Frantíku, Frantíku, jen totálnímu pomatenci dodnes nedošlo, co že to vlastně byla ta "Sametová revoluce".Netušila jsem, že v dnešní době, kdy je všude hafo informací, ještě existuje tak naivní člověk, který nepochopil, že to bylo jen předem domluvené předání moci těm, kteří se chystali rozkrádat - což se jim domrtě podařilo!
Re: takhle si to nepředstavuju
Frantík 17.8.2012 07:38 91.231.171.* reagovat
Ale Janičko, fantazie je hezká věc, ale doporučuji se trochu držet při zemi. Vsadím se, že NASA na měsíci vůbec nebyla a WTC si amíci odpálili sami, je to tak? :-))
Re: takhle si to nepředstavuju
Jana 17.8.2012 19:21 212.80.67.* reagovat
Frantíku, ono je moc pěkné nazývat myšlení vlastní hlavou fantazírováním, složitější už je ale fakt myslet, číst a hlavně informace hledat - nu což, média nám předkládají jen pravdu a nic než pravdu, že?
A co děti - mají si kde hrát?
Rodič 16.8.2012 13:35 88.103.120.* reagovat
Moje děti taky občas malujou na chodník - v ČR je za to můžou fakt zavřít? Tak to je hrůza ! Už není svoboda projevu?
Re: A co děti - mají si kde hrát?
KAREL 16.8.2012 14:07 81.92.146.* reagovat
Ne jsme v zemi, kde se chrání zloději státního majetku, mafiáni, arogantní úředníci,kde se ožebračují nemocní, staří, maminky s dětmi, aby se jiným mohla plnit soukromá konta a konta politických stran. Papalášů nám vyrtostlo více než kdy dříve!!! Strach o koryta je velký!!!Svoboda projevu je jen do hranice, kdy chválíte co se dějě, pokud to nechválíte, nedej bože s tím nesouhlasíte, tak jste kriminální živel!!! Ale to už tu jednou bylo, že!!!!
ČSSD a Cach
Karel 16.8.2012 14:31 81.92.146.* reagovat
Pan Cach se rozešel s ČSSD pro jejich "zvláštní"praktiky uvnitř ČSSD, se kterými nechtěl mít nic společného a které často na schůzích veřejně odmítal a upozorňoval na ně. N ikdy se s touto skutečností nikde netajil, ani veřejně na Václavském náměstí na demostraci. To jsou informace pro toho, kdo si myslí, že ho nikdo nezná....
Blábol
Jaroslav košan 16.8.2012 14:32 90.181.176.* reagovat
Pane Sejkoro, jsou tyto bláboly opravdu z Vaší hlavy, nebo na něčí objednávku? Není Vám někdy ze sebe nanic?
Re: Blábol
Karel 16.8.2012 14:40 81.92.146.* reagovat
Už jenom to, že to Cach psal celé odpoledne, policati a lidi chodili kolem , a on Sekora napíše " v noci"! Už to je lež!
Nápisy
Miloš 16.8.2012 15:15 62.240.183.* reagovat
Četl jsem ty nápisy. Autor v nich velebí naší vládu a vyjadřuje podporu vládě Petra Nečase!!! Sláva!
Re: Nápisy
Radek 16.8.2012 15:32 90.183.157.* reagovat
:D :D :D
Aktivista Cach skončil v cele. V noci počmáral půl Pardubic
R.. 16.8.2012 15:31 89.103.82.* reagovat
Konečně někdo dává pravdu ven.Všichni jen koukaj a nic nedělaj.Jen tak dál
Blábol
Jaroslav Košan 16.8.2012 15:53 90.181.176.* reagovat
Zde se opět ukazuje mentalita čechů. Místo aby se řešilo, proč ty nápisy napsal, jakou měl myšlenku, tak se řeší, že popsal obecní majetek a jak by se nám líbilo kdyby popsal soukromý. Co se na chvíli oprostit od majetků a začít trochu používat hlavu. U čechů asi nesplnitelné přání.
Sejkora
antičtenář 16.8.2012 17:45 77.93.216.* reagovat
Že ty nesmysly toho drzého, úplatného spratka vůbec čtete?!
Re: Sejkora
Blíženec 16.8.2012 18:37 109.80.142.* reagovat
No samozřejmě, já ty Cachovy nesmysly taky nečtu.
Ještě že nepřimalovat politikům tykadla.
Zelda 16.8.2012 19:22 188.175.66.* reagovat
To by byla pálka!
Tak
Randy 16.8.2012 19:44 78.80.76.* reagovat
USB a Karel!Zavolejte si ARO a šupem do Bohnic na izolaci!
JÁ to napsal a napíši znova
Miloš Cach 17.8.2012 00:10 77.236.218.* reagovat
přichází EVOLUCE MYŠLENÍ na vyšší hodnotovou úroveň ... . . Vážení příznivci, Vám děkuji a stejně tak i těm co oponují, i když ti co oponují neříkají co jim vlastně vadí, nechápou mnohdy ani co jsem napsal či jsou zaplaceni zde dělat vlny...jednoznačně musíme říci jen to že jsem rád že myšlenky nezastaví ..pokud budou lhát a manipulovat místo podání informací tak jen utahují svou smyčku a stejně PRAVDA zvítězí
napsal to správně!
Radek 17.8.2012 20:37 78.136.186.* reagovat
Rak: To si děláš srandu jseš fakt tak blbej? Jaké škody spůsobil Miloš? Napsal o těch zločincích pravdu ! Že,tato vládní mafie působí miliardové škody to vám nevadí ? Tady nám ta tvoje vláda rozkrádá z pomocí svých mafiánů bílých koňů zemi před očima a ty se jich ještě zastáváš tak jseš spolupachatel těch zločinů!
Lidi myslete
ferda 17.8.2012 22:04 77.48.126.* reagovat
Řešte co píše na ten chodník a proč to dělá co ho k tomu vede. Co ho k tomu asi vede? Je to nejodvážnější člověk, kterého znám. Kdo ho pomlouvá je jen Vůl, nic víc.
soudní líčení
Miloš Cach 14.2.2013 02:13 77.236.218.* reagovat
Vážení, zvu vás na soudní líčení 20.2.2013 od 8.30 h u Okresního soudu v Pardubicích, jednací síň ČD.ŘÍMSKÁ 4 v 1 patře ohledně "poškození" cizí věci :) a je mě jedno jestli mě zavřou, obrátím jím kriminál vzhůru nohama. Mám ústavní práva a udělám vše aby mě nedostali a já mohl dále bez přestávky páchat myšlenky, ....také Vás zvu 8.3.2013 na Hradčanské Pražské náměstí od 9h

HOROSKOP

Beran (21.3. - 20.4.)

Skopec, neboli Beran, je prvním znamením zvěrokruhu. Lidé zrozeni v tomto znamení jsou přátelští a otevření. Mají většinou…

Copyright © VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., 2005, všechna práva vyhrazena. Používáme informační servis ČTK. Publikování nebo šíření obsahu denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., zakázáno. VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. je členem Sekce vydavatelů internetových titulů UVDT.

Kontakt na redakci. Proč inzerovat v novinách - www.reklamavnovinach.cz