Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Změna se dotkla i organizace jízdních pruhů.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Cyklověž. Cena za 24 hodin je 10 korun. Jednorázově dobrá cena, pro pravidelné parkování to ale není.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Stojanů na kola výrazně přibylo a jsou pod střechou.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Stojanů na kola výrazně přibylo a jsou pod střechou. Nejsou ale bezpečnostní.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Prostor před nádražní halou je velkorysý. Důležitosti budovy to odpovídá.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Parkoviště Kiss+Ride slouží ke krátkodobému zastavení a není zpoplatněno.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Nový termínál hromadné dopravy nechává vozidlům dostatek místa.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Nové pardubické přednádraží. Změna se dotkla i organizace jízdních pruhů.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Počítá se i s cyklisty.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Prostor před nádražní halou je velkorysý. Důležitosti budovy to odpovídá.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nové pardubické přednádraží. Příjemná relaxační zóna v sousedství pošty.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora