„Sezona bude dlouhá a náročná. Po sportovní stránce chceme být úspěšnější než loni. Cílem je tedy semifinále play off," nechal se slyšet sportovní manažer Dynama Dušan Salfický.
Do extraligových bojů vstupuje pardubický klub s obměněným kádrem, rozpočet by měl být ale podobný jako v předchozí sezoně.

Rozpočet 130 milionů

„Rozpočet bude asi 130 milionů korun, přičemž to nejsou jen peníze na A tým, ale i na mládež. I přes změnu názvu zůstává ČSOB Pojišťovna naším hlavním partnerem. Podepsali jsme s ní víceletý kontrakt," uvedl generální manažer pardubických hokejistů Ondřej Šebek s tím, že loni skončil klub v zisku a tento rok by v tom chtěl pokračovat.

Už v nedělním zápase s Plzní se fanoušci mohou těšit na nové dresy, kterým po dlouhé době nebude vévodit jméno sponzora, ale logo klubu (viz foto). Novinkou je také spolupráce s prvoligovým Šumperkem, kde bude působit několik pardubických hráčů z širokého kádru Dynama.

Klub zatím zaznamenal asi desetiprocentní propad v prodeji permanentních vstupenek. Vyrovnává to ale zvýšený zájem o online prodej lístků především na atraktivní zápasy.
Novinky se brzo dočkají i fanoušci. Město Pardubice plánuje koupit do Tipsport areny novou multimediální kostku.

„Když jsem byl na zápase hokejové Ligy mistrů, tak jsem si ověřil, že na současné kostce není z opakovaných záběrů skoro nic vidět," řekl primátor Pardubic Martin Charvát.