VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Ke kampani za české výrobky se přidávají Pardubáci

Pardubice – Autoři projektu se snaží oslovovat zákazníky v duchu patriotismu a národního cítění

15.7.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK / Archív

Kampaň za české výrobky útočí na city zákazníků a přidávají se k ní i lidé z okolí Pardubic. Důvodem je stále výraznější odklon od českých značek, které jsou nahrazovány zbožím ze zahraničí. Autoři kampaně si vzali za vzor nedávné vítězství českých hokejistů na mistrovství světa a oslovují zákazníky v duchu patriotismu a národního cítění.

Klíčoví spoluhráči

„Naše produkty jsme začali označovat pečetí s nápisem Český výrobek, jehož koupí spotřebitelé podporují zaměstnanost v České republice. V dnešní době je nesmírně důležité, aby byla pro zdravou českou ekonomiku zachovaná domácí konkurence,“ obhajuje důvody autor kampaně Robert Nový.
Podle něj české firmy a čeští zákazníci nesmí být nesmiřitelní protihráči, ale naopak klíčoví spoluhráči.

Nápad se líbí i spotřebitelům, kteří si kampaně všimli a reagují na ně z různých koutů České republiky, také z Pardubického kraje.
„Hokejisté, fotbalisté nebo tenisté jsou lidé, kteří většinou dokázali něco svou vlastní pílí a jsou dobří v tom, co dělají. Proto je v reklamě uvidím stokrát raději než například modelky nebo politiky,“ pochválila vlasteneckou kampaň Lenka Purteková z Pardubic.

Čeští výrobci drobného zboží prožívají útlum. Kampaň má za cíl zastavit trend uplynulého roku, kdy zdejší zákazníci přechází od kvalitního zboží vyráběného v České republice na zahraniční výrobky. To má v konečném důsledku zásadní dopad na pracovní místa a nezaměstnanost. Podle slov Roberta Nového to v posledním období začaly pociťovat firmy ve velkém, a v důsledku toho musí nyní řešit finanční i personální otázky.

Začal boj o přežití

„Především trh s drobným spotřebním zbožím čelí obrovské konkurenci a v situaci, kdy toto téma české politiky příliš nezajímá, je na čase začít bojovat o přežití vlastními silami,“ dodává Nový. Hlavním argumentem kampaně je zachování pracovních míst a zabránění rostoucí nezaměstnanosti. Jinak prý z pultů českých prodejců do několika let zmizí domácí výrobky úplně.

Pavla Janoušková

15.7.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Hasiči v Dolním Jelení oslaví 95 let od založení sboru

Tipy Deníku

Kam za zážitky nejen o víkendu? Inspirujte se na novém webu Tipy Deníku

AUTOMIX.CZ

GALERIE: Nejvtipněji naložené vozy na silnicích. Nákladem je vše, co si zamanete

Kromě přepravy cestujících je auto od nepaměti využíváno k převozu nákladu. A jak dnes uvidíte, je tím myšleno doslova jakéhokoliv nákladu. Připravte se na bizarní přehlídku převážených věcí všeho druhu, kdy vás už nepřekvapí ani auto naložené v dalším autě.

V Proseči letní kino ustoupilo počasí

Chrudimsko, Pardubicko – Promítání pod širým nebem láká, ale déšť rozhoduje.

Kolo mu ukradli, ale stopy zlodějů se majitel nepustil

Pardubice – Krádež kola oznámil policistům. K pachatelům se dobrali jak muži zákona, tak sám okradený.

Vnučku na drogách pomohli babičce krotit policisté

Pardubice - Pod vlivem drog řádila ve čtyři ráno.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení