VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Slogan se slovy Míříme na vrchol, je určen i fanouškům

Pardubice – Míříme na vrchol… Právě s tímto sloganem vstupují do nejdůležitější části sezony basketbalisté BK JIP Pardubice. První základní tábor rozbijí v utkáních s Novým Jičínem.

27.4.2011
SDÍLEJ:

BK JIP Pardubice Foto: archiv

„Je tady vrchol sezony jménem play off. V každém sportu bývá pro všechny aktéry mimořádným obdobím. Ani my nejsme výjimkou. Úspěch visí vysoko a pokud na něj chceme dosáhnout, a to my rozhodně chceme, tak k němu musíme dojít. Proto jsme zvolili motto Míříme vysoko,” vysvětluje generální manažer Pavel Stara.

Všichni hráči pardubického týmu věří, že je v nadcházejících těžkých bitvách ve vyřazovací části Mattoni NBL podpoří co nejvíce fanoušků.
„Přesně tak. Slogan Míříme na vrchol neplatí pouze pro nás v klubu – pro hráče, trenéry, realizační tým, ale je určen i pro naše fanoušky. Moc si přejeme, aby Pardubice s námi prožívaly tento vrchol a aby tady byla správná basketbalová horečka. My máme velké odhodlání a na play off se všichni těšíme,“ mluví za všechny Stara.

A pardubický kouč Jan Slowiak zachází ještě dál.
„Myslím, že X faktorem celé série bude domácí prostředí. Doufám, že každý fanoušek, který má sympatie k našemu klubu, udělá všechno pro to, aby si našel cestu do arény. Právě jeho hlas může mít velký vliv na vývoj nejen zápasu ale rovněž celé série.“
Pardubický trenér má výhodu, že spolu s manažerem si mohli vybrat všechny hráče podle vlastního „vkusu“.

„Každý hráč ví, že ho v týmu chci a že v něm má svoji pevnou a důležitou roli. Právě tato má víra hráče z nás, věřím, dělá silnější tým. Play off je nejdůležitější část sezony. Všechno, co se do té doby událo ztrácí smysl, pokud zápasy v play off nezvládneme a nepotvrdíme v nich svoji kvalitu a sílu. Nicméně si myslím, že právě ve vyřazovací fázi se zúročuje práce týmu v celé sezoně. Vždyť na tato rozhodující utkání jsme se začínali připravovat již na prahu srpna. A právě kvalita téhle práce by se měla projevit v nejdůležitějších okamžicích sezony. O svém týmu si myslím, že je na ně velmi dobře připraven. To potvrdily i naše výsledky v nadstavbové části, jejíž zápasy pro nás svou důležitostí odpovídaly úrovni play off,“ ví své Jan Slowiak.

Program čtvrtfinále:

Pardubice – Nový Jičín (dnes ve středu v 18 hodin, ČEZ Arena),

N. Jičín – Pardubice (sobota),

Pardubice – N. Jičín (středa 4.5. v 18.00, ČEZ Arena),

popř. N. Jičín – Pardubice (sobota 7.5.), popř. Pardubice – N. Jičín (středa 11. 5. v 18.00, ČEZ Arena).

Autor: Zdeněk Zamastil

27.4.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Basketbalové utkání play off Kooperativy NBL mezi BK JIP Pardubice (v bíločerném) a BK Opava (v modrém) v pardubické hale na Dašické.
18

Remízové loučení, Beksa je ale znovu bronzová

Odpad třídí v Pardubicích stále více lidí.

Odpad třídí stále více lidí. Radnice je motivují i dárky

AUTOMIX.CZ

Škoda zvažuje sporťák inspirovaný legendárním "erkem". Jak by mohl vypadat?

Česká automobilka Škoda v minulých letech získala pověst výrobce především praktických vozů, které nabízejí řadu chytrých nápadů. V poslední době se ale značka snaží také působit emotivně. I proto zvažuje sportovní auto, které bude inspirované legendárním kupé 110 R ze 70. let.

Kanonýr Sýkora pokračuje v Pardubicích

Pardubice – Dalším hokejistou, kterého uvidí příznivci Dynama během příští sezony v pardubickém dresu, je útočník Petr Sýkora. Střelec, který má na svém kontě přes 350 extraligových branek, pokračuje v mateřském klubu. I přes další nabídky, které obdržel. 

Jak si ve městě nepřivázat kolo

Pardubice - Dopravní prostředek uzamčený k zavíratelné bráně není nejlepší nápad.

Letiště posílí svou bezpečnost

Pardubice – Bezpečnější než doposud by mělo být pardubické letiště. Získá totiž více než osm milionů korun ze Státního fondu dopravní infrastruktury, které využije na nákup bezpečnostních zařízení.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies