VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Eaton navýšil tržby. Prý i díky spojení s hokejem

Pardubice - Podle auditu utržila firma v loňském roce za vlastní výkony a služby přes 5 miliard korun

5.8.2011
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Luboš Jeníček

Auditované hospodářské výsledky společnosti Eaton Elektrotechnika s.r.o. (dříve Moeller Elektrotechnika), která je významným výrobcem a distributorem elektrotechnického zařízení, vykazovaly ve srovnání s předcházejícími roky nárůst tržeb o téměř šest procent.

Podíl na zisku

Velký podíl na tom měla i dlouholetá spolupráce tohoto elektrotechnického gigantu s pardubickým hokejem. „Firma zvýšila zisk i kvůli tomu, že byla sponzorem jednoho z nejlepších a nejpopulárnějších sportovních klubů v republice,“ uvedl za firmu Eaton PR manažerka marketingového a propagačního oddělení Lucie Kuhnová.

„Naše společnost vykázala za uplynulý rok tržby přesahující pět miliard korun. Za sebe mohu říci, že jsem s výsledky spokojen,“ říká Dušan Pirich, Country Sales Manager společnosti Eaton pro ČR a Slovensko.

„Hospodářské výsledky za rok 2010 reflektují vývoj na trhu, který byl ovlivněn hospodářskou krizí. V příštím roce očekáváme nárůst okolo deseti procent,“ dodává Dušan Pirich.

Eaton Elektrotechnika s.r.o. vyváží zboží do zemí bývalého Sovětského svazu, bývalé Jugoslávie a do strategických regionů, jako je Kazachstán, Chorvatsko nebo Bělorusko.

Osm let na dresech

Eaton Elektrotechnika s.r.o., dříve Moeller Elektrotechnika, sponzoroval hokejový klub z Pardubic od roku 2003. Šest let nosili hráči dres s logem Moelleru, poslední dva roky pak hráli s logem Eaton na prsou. V těchto osmi letech vyhrál tým dvakrát hokejovou extraligu! „Hokejový klub jsme sponzorovali dlouhých osm let a v té době naše společnost naplnila všechna svá očekávání spojená se sponzoringem. Spojení značky Eaton a pardubického hokeje v očích široké veřejnosti napomohlo především při budování donedávna v České republice téměř neznámé a zcela nové značky Eaton,“ říká Dušan Pirich.

Zástupci firmy Eaton si tak jsou evidentně vědomi, že k současnému navýšenému zisku přispěla právě i spolupráce s hokejovým klubem z Pardubic. „Sponzorování známého pardubického hokejového klubu pomohlo firmě Eaton Elektrotechnika k lepšímu prosazení značky na trhu a tím také ke zlepšení finančních výsledků v uplynulém roce,“ potvrdila našemu Deníku Lucie Kuhnová.

„Protože je hokej nejpopulárnější sport v České republice, sehrál právě sponzoring pardubického hokejového týmu po akvizici Moelleru skupinou Eaton významnou roli v zavedení této značky v masovém měřítku. To ostatně potvrdil i provedený marketingový výzkum,“ dodali zástupci firmy.

Autor: Jan Šafář

5.8.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Hokejové Pardubice v přípravě dvakrát zdolaly Slovan Bratislava, účastníka KHL.

Hokejový kádr je stále široký, blíží se řez

Motorkář po nárazu do mostku letěl několik desítek metrů vzduchem. Přiletěl pro něj vrtulník.
4

Motorkář letěl vzduchem desítky metrů a pak ještě vrtulníkem. Přehlédl mostek

Will Smith dostane v letním kině druhou šanci

Pardubice – Organizátoři Letního kina dnes promítnou americké drama Collateral Beauty: Druhá šance. 

Okresní přebor: Přelovice otrávily Sezemicím posvícenské hody

Pardubicko – Domácí fotbalisté na úvod nového mistrovského ročníku hýřili štědrostí. Hned pět utkání ze sedmi totiž ovládli hosté. Mezi nimi i nováčci ze třetích tříd.

Feťáka krotili strážníci čtyřikrát za jediný den

Chvaletice – Hned čtyřikrát za jediný den zaměstnal drogově závislý mladý muž strážníky ve Chvaleticích. 

Přelouč obrátila kormidlo na svojí stranu, Bohdanečtí rozhodli v závěru

Pardubice - Křest nového hřiště v Přelouči se vydařil. Krajské fotbalové soutěže se o víkendu hrály i na dalších trávnících.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení