Auditované hospodářské výsledky společnosti Eaton Elektrotechnika s.r.o. (dříve Moeller Elektrotechnika), která je významným výrobcem a distributorem elektrotechnického zařízení, vykazovaly ve srovnání s předcházejícími roky nárůst tržeb o téměř šest procent.

Podíl na zisku

Velký podíl na tom měla i dlouholetá spolupráce tohoto elektrotechnického gigantu s pardubickým hokejem. „Firma zvýšila zisk i kvůli tomu, že byla sponzorem jednoho z nejlepších a nejpopulárnějších sportovních klubů v republice,“ uvedl za firmu Eaton PR manažerka marketingového a propagačního oddělení Lucie Kuhnová.

„Naše společnost vykázala za uplynulý rok tržby přesahující pět miliard korun. Za sebe mohu říci, že jsem s výsledky spokojen,“ říká Dušan Pirich, Country Sales Manager společnosti Eaton pro ČR a Slovensko.

„Hospodářské výsledky za rok 2010 reflektují vývoj na trhu, který byl ovlivněn hospodářskou krizí. V příštím roce očekáváme nárůst okolo deseti procent,“ dodává Dušan Pirich.

Eaton Elektrotechnika s.r.o. vyváží zboží do zemí bývalého Sovětského svazu, bývalé Jugoslávie a do strategických regionů, jako je Kazachstán, Chorvatsko nebo Bělorusko.

Osm let na dresech

Eaton Elektrotechnika s.r.o., dříve Moeller Elektrotechnika, sponzoroval hokejový klub z Pardubic od roku 2003. Šest let nosili hráči dres s logem Moelleru, poslední dva roky pak hráli s logem Eaton na prsou. V těchto osmi letech vyhrál tým dvakrát hokejovou extraligu! „Hokejový klub jsme sponzorovali dlouhých osm let a v té době naše společnost naplnila všechna svá očekávání spojená se sponzoringem. Spojení značky Eaton a pardubického hokeje v očích široké veřejnosti napomohlo především při budování donedávna v České republice téměř neznámé a zcela nové značky Eaton,“ říká Dušan Pirich.

Zástupci firmy Eaton si tak jsou evidentně vědomi, že k současnému navýšenému zisku přispěla právě i spolupráce s hokejovým klubem z Pardubic. „Sponzorování známého pardubického hokejového klubu pomohlo firmě Eaton Elektrotechnika k lepšímu prosazení značky na trhu a tím také ke zlepšení finančních výsledků v uplynulém roce,“ potvrdila našemu Deníku Lucie Kuhnová.

„Protože je hokej nejpopulárnější sport v České republice, sehrál právě sponzoring pardubického hokejového týmu po akvizici Moelleru skupinou Eaton významnou roli v zavedení této značky v masovém měřítku. To ostatně potvrdil i provedený marketingový výzkum,“ dodali zástupci firmy.