V konkurenci 142 fiktivních firem z 11 států (Rakouska, Belgie, Bulharska, Německa, Itálie, Rumunska, Ruska, Slovenska, Španělska, Švédska a Česka) získali první místo v kategorii Nejlepší katalog. Současně brali i druhou příčku v kategorii Nejlepší internetový obchod!

Obrovský úspěch

„Je to pro nás obrovský úspěch. Studenti nám udělali velkou radost," uvedla ředitelka pardubické obchodní akademie Jitka Šírová.
„Cenné pro nás je, že naši studenti uspěli v mezinárodní konkurenci. Většina zahraničních účastníků byla z univerzit, kde se na tuto akci měli možnost chystat celý rok. Naši studenti byli původně pouhými náhradníky, a tak jejich příprava trvala pouze tři týdny," konstatovala ředitelka pardubické „obchodky".

„Vybrali jsme velmi šikovné studenty, s nimiž byla radost spolupracovat," řekla pedagožka pardubické obchodní akademie Ilona Fialová.
„V koutku duše jsme si přáli navázat na předchozí skvělé výsledky, kterých jsme dosáhli na regionálních veletrzích, ale toto byla přece jen trochu jiná káva. I konkurence oproti loňsku, kdy tu naše fiktivní firma Green vyhrála kategorii Nejlepší elektronická prezentace, byla na vyšší úrovni," svěřila se našemu listu Ilona Fialová.

Tentokrát do Prahy zamířili studenti 4.D Natálie Kohoutková, Barbora Jelínková, Nikola Frýdová, Lucie Hrubešová, Patrik Kopecký a Denisa Holá se svou fiktivní firmou La Tentation, která se zabývá prodejem francouzských vín a specialit.
„Atmosféra na soutěži byla skvělá. Všichni se celé tři dny maximálně snažili prezentovat své fiktivní firmy, a to jak v češtině, tak v angličtině," prohlásila „mluvčí" fiktivní firmy Natálie Kohoutková.
„Konkurence byla opravdu tvrdá. Vůbec jsme nedokázali odhadnout, jak dopadneme," přiznala Lucie Hrubešová.

„Velkou inspirací pro nás byly i ostatní stánky. Viděli jsme, co by se na tom našem ještě dalo zlepšit. Zjistili jsme, že kreativita je nekonečná," sdělila Barbora Jelínková, která stála u zrodu nápadu na originální vítězný katalog. „Ostatní již ale byla kolektivní práce," dodala skromně.

Přehledný web

Jediný muž ve firmě Patrik Kopecký měl „na svědomí" úspěšný web. „Hodnotitelům se líbil jeho vzhled a přehlednost," podotkl šéf „IT" pardubické fiktivní firmy.
„Jsme moc rádi, že jsme mohli poznat, jak to na takových akcích chodí," poznamenala Nikola Frýdová. „Důležité bylo, že jsme si mohli ověřit i své znalosti v praxi," informovala náš Deník Natálie Kohoutková.