V každém kraji došlo ke sloučení několika okresních pracovišť v jedno krajské.
„Mělo by dojít ke zefektivnění práce se záznamy a zároveň ke snížení provozních nákladů," prohlásil člen představenstva společnosti Retia Jiří Kristek.

Podle Kristka realizací projektu dochází k zajištění jednotné úrovně poskytované veřejné služby a zlepšení spolupráce mezi jednotlivými složkami integrovaného záchranného systému. Celková hodnota zakázky byla 35 milionů korun.
„Jednalo se o velmi náročnou zakázku, a to nejen z důvodu časové náročnosti, ale také robustnosti, která byla požadována," doplnil Jiří Kristek.

Systém ReDat se využívá nejen k digitálnímu záznamu a archivaci hovorů, ale také k analýze hlasu v reálném čase. Pomáhá zdokonalovat schopnosti agentů a dispečerů. Snižuje náklady na jejich školení, tím zefektivňuje provoz a pomáhá zlepšovat služby pro zákazníky.

Policie tak získala moderní nástroj pro digitální záznam všech uskutečněných hovorů na tísňové linky, který může v budoucnu nadále rozšiřovat o další moduly, jako je například analýza hlasu volajícího nebo rozpoznání emocionálního stavu volajícího.