VYBERTE SI REGION

Kontroverzní reklamu stáhli

Pardubice - Pardubické muzeum nepřistoupilo na změnu sloganu, kterou požadoval královéhradecký dopravní podnik

24.3.2016
SDÍLEJ:

Kontroverzní reklama "Nudíte se v Hradci? Zámek Pardubice!!!" na trolejbusu královéhradecké MHD.Autor: Petr Vošoust

Kontroverzní reklama Východočeského muzea v Pardubicích na trolejbusech královéhradeckého dopravního podniku už jezdit nebude.

O změnu nestáli

Královéhradeckému dopravnímu podniku i vedení města se nelíbilo heslo „Nudíte se v Hradci? Zámek Pardubice!" a vozy z provozu raději odstavil.
V pátek dopravní podnik navrhl změnu na „Nudíte se? Poradíme! Zámek Pardubice".

Muzeum však tuto nabídku odmítlo. „O takto pozměněnou reklamu nestojíme, neboť ztrácí svůj smysl," konstatoval ředitel Východočeského muzea v Pardubicích Tomáš Libánek, který paradoxně žije v Hradci Králové.
Reklama a následný spor měl velký mediální ohlas. Jen na sociálních sítích jej komentovala a sdílela řada lidí.

„Reklama k našemu překvapení i díky postoji královéhradecké radnice oslovila statisíce lidí a z našeho pohledu už splnila svůj účel na 1000 procent. Zároveň si stojíme za tím, že není urážlivá," poznamenal Tomáš Libánek.

„Velmi nás zklamal přístup hradeckého dopravního podniku, když trolejbusy s reklamou odstavil a trval na změně sloganu. Navrhli jsme tedy jeho vedení, že objednávku zrušíme. Ve středu s tímto návrhem hradecký dopravní podnik souhlasil," nechal se slyšet ředitel Východočeského muzea v Pardubicích.

„Nerozumíme přístupu hradeckého dopravního podniku, neboť reklama se setkala mezi většinou veřejnosti i odborníky s jednoznačně kladným ohlasem," pokračoval Tomáš Libánek.
Jiného názoru však bylo vedení Hradce Králové.

Primátor Zdeněk Fink se například v médiích vyjádřil, že „výrobky nebo služby, které se obtížně prodávají, z nějakých důvodů spadají do spodních pater reklamy, a to je asi ten případ".
Rovněž náměstkyně hradeckého primátora Romana Lišková tvrdila, že brala vážně výhrady obyvatel města.

Naopak hejtman Pardubického kraje Martin Netolický reklamu chválí. Nechápe, koho mohly urazit dvě reklamy či spíše dva větší plakáty ve vozidlech městské hromadné dopravy.

Vtipná reklama

„Z mého pohledu šlo o vtipnou a nenásilnou formu kampaně, která měla upozornit na perlu, s níž se nejen Pardubice, ale celý náš kraj může pyšnit," uzavřel hejtman Pardubického kraje.

Autor: ČTK, Tomáš Dvořák

24.3.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

"Voda je v České republice dražší než v Izraeli," postěžoval si mininstr

Pardubice - Šéf životního prostředí Richard Brabec chce, aby firmy odkryly karty a přiznaly, kolik z prodeje vody mají a kolik vrací zpět do infrastruktury.

Výzkum DNA na Pardubicku odhalí také dědičné nemoci

Pardubicko - Do projektu Lobko-wicz+ se může bezplat-ně zapojit i veřejnost.

Holčička dnes večer v letním kině objeví neobyčejný svět Malého prince

Pardubice – Středy v letním kině vedle hlavního vlakového nádraží jsou letos ve znamení animovaných filmů a snímků pro děti.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies