„Terminály Czech Point vznikají v současné době v České republice v rámci pilotního projektu ministerstva vnitra. V republice by mělo vzniknout na čtyři tisíce pracovišť Czech Point, která mají občanům zprostředkovat získání veškerých údajů, opisů a výpisů vedených v centrálních veřejných evidencích,“ říká Nataša Hradní z tiskového úseku magistrátu s tím, že náplň nových kontaktních míst se bude dále rozšiřovat. „Postupně by lidé měli mít možnost na těchto místech úředně ověřit dokumenty, listiny a podpisy a převést dokumenty do elektronické formy. Přes Czech Point budou moci také komunikovat s většinou úřadů státní i veřejné správy a získávat informace o průběhu řízení, která se jich týkají.“
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditCzech Point bude nabízet více služeb
Pardubice - Méně chození po úřadech přinese obyvatelům Pardubic nový rok. Nejprve ve zkušebním provozu, od poloviny ledna již na ostro zde začnou pracovat kontaktní místa Czech Point. Na nich lidé získají výpisy hned ze čtyř registrů.
Ilustrační foto
|
Foto: DENÍK/Tomáš Kubelka