Společnost Deep Vision, která se zaměřuje na efektivní komunikaci s mobilními telefony, v tuto dobu přichází s novinkou využívající daný trend přeměny mobilních telefonů v multimediální osobní přístroje.

Již před třemi roky se díky inovativnímu přístupu na řadě míst ve východních Čechách objevila zařízení, která naprosto bezplatně a nepřetržitě rozesílala do mobilních telefonů návštěvníků audio nahrávky popisující turistické cíle a následně mobilní víceúčelové aplikace.

V současné době se tato služba, nesoucí název Blueinfo, rozšířila o tzv. Virtuální kiosek, který umožňuje bezplatné připojení k internetu pomocí WIFI a následné přivedení uživatele na přehledný mobilní rozcestník nabízející řadu pokročilých multimediálních prvků.

Touto cestou se tak uživatelé města, památky anebo muzejní expozice mohou kdykoliv dostat k rozšiřujícím informacím o daném místě a přehrát si také například video reportáže či kompletní audio výklad v několika jazykových mutacích.

Virtuální kiosek také funguje nepřetržitě, bezplatně a pro návštěvníka je velice snadno dostupný.

Jedná se o cestu, která přivádí moderní technologie blíže k lidem a bezplatně, snadno a zábavně jim tak slouží v rozšiřování vědomostí a předávání aktuálních zpráv.

Společnost provozuje také službu mPizza, která sdružuje restaurace a pizzerie zajišťující rozvoz jídla. Cílem tohoto portálu je zprostředkovat objednání rozvozu pizzy, těstovin a jídla obecně z vybraných restaurací po celé republice, a to co nejrychlejším, nejsnadnějším a nejefektivnějším způsobem. Portál navíc nabízí platbu online, objednané jídlo lze platit přes internet. 

Petr Mazánek

Jednatel a projektový manažer společnosti Deep Vision se narodil 25. června 1982. Navštěvoval Sportovní gymnázium Pardubice, poté vystudoval Fakultu informatiky a managementu na Univerzitě Hradec Králové. Působil rovněž v zahraničí, a to na University of Hull ve Velké Británii. Pracoval třeba jako marketingový specialista pardubického hokejového klubu.