Čtvrtého ročníku soutěže se účastnily silniční stavby realizované na území Pardubického kraje v roce 2006. Ocenění se rozdávala ve čtyřech kategoriích: Nejzdařilejší mostní stavba, modernizovaný úsek silnice, krytová vrstva vozovky a vyřešení dopravní situace.

Komise složená ze zástupců Pardubického kraje, Státního fondu infrastruktury a Správy a údržby silnic Pardubického kraje vybrala jako vítěze kategorie vyřešení dopravní situace křižovatku u ČEZ arény projektanta Jindřicha Kmoníčka.

V kategorii nejzdařilejší krytová vrstva vozovky vybrala porota úseky silnic Skuteč – Zderaz, Předhradí – Krouna a komunikace z Lázní Bohdanče vedoucí k nájezdu na dálnici D 11. Jako nejzdařilejší modernizovaný úsek silnice za rok 2006 byl vybrán průtah Hlinskem, úsek silnice Matenice – Strážná a na prvním místě se umístila síť silnic třetí třídy na Kralicku v okrese Ústí nad Orlicí, která byla realizována v rámci projektu PHARE.

Mezi nejlepšími mostními stavbami se pak umístil most v Moravské Třebové, dále most v obci Červený Potok. První místo pak získal rekonstruovaný most Pavla Wonky přes řeku Labe v Pardubicích. Součástí projektu jehož autorem byl Libor Marek bylo i nadzvednutí celého konstrukce o hmotnosti 8800 tun. Oprava mostu dokončeného v roce 1959, přes který denně přejede až 26000! vozidel si vyžádala 220 milionů korun, čerpaných z úvěru od Evropské investiční banky. „Je to taková příležitost zastavit se a poděkovat všem projektantům, stavebnímu dozoru a těm, kteří se na této práci podílejí,“ vysvětluje náměstek hejtmana zodpovědného za dopravu Ivo Toman, který nad celou akcí převzal záštitu. Zároveň dodává, že za loňský rok bylo v Pardubickém kraji postaveno 110 kilometrů silnic a zrekonstruováno 10 mostů.