VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Zábava, radost, voda a rodina. To všechno říká nové logo Aquacentra Pardubice

Pardubice - Rozhovor Deníku s Janem Slovákem a Babetou Ondrovou, autory vítězného návrhu loga Aquacentra Pardubice

15.8.2012 2
SDÍLEJ:

Autory loga jsou Jan Slovák a Babeta Ondrová.Foto: Archiv

Logo je jedním z nejviditelnějších znaků každé společnosti. Pro v červnu otevřené Aquacentrum Pardubice vytvořila logo společnost Kreativní prostor LAVMI. Konkrétně úspěšná designérka Babeta Ondrová a herec kultovního pražského divadla Sklep Jan Slovák, známý také jako Mirek z kultovního filmu Kouř.

Jsou partnery nejen v životě, ale i ve společnosti  LAVMI, která má za sebou pěknou řádku reklamních a grafických realizací. Bylo jasné, že logo z jejich dílny nebude všední záležitostí.

Jak vznikla vaše spolupráce
s pardubickým Aquacentrem?
Jan Slovák: Zúčastnili jsme se soutěže a na základě  kvalitních referencí, ceny, kterou jsme nabídli, a našich návrhů, jsme byli vybráni 
k realizaci.

Co vás vedlo ke spolupráci 
s Aquacentrem? Máte k Pardubicím nějaký vztah?
Jan Slovák: Pravda je, že můj vztah k Pardubicím je vřelý od chvíle, kdy jsme tu v osmdesátých letech hrávali na kolejích se Sklepem při Majálesu. Úžasná atmosféra, nástupy oknem na jeviště, nápoje s přítomností alkoholu, nádherná kombinace! A pak další představení přímo na jevišti Východočeského divadla, legendární fotbalová a hokejová utkání proti výběru Pardubic. Musím nepokrytě přiznat, že to vše hrálo roli v nabídnuté ceně a hlavně při splnění absolutně šibeničních termínů.

Kolik návrhů jste vypracovali? A jak se lišily?
Babeta Ondrová: Vypracovali jsme tři plnohodnotné návrhy. Každý byl jiný. Poselstvím vítězného loga je komunikovat zábavu, hravost, vodu a rodinu. Další návrh byl více sportovní a poslední návrh více elegantní. Jsme rádi, že jeden z našich návrhů zvítězil a těší nás to o to víc, že to byl i náš favorit. S logem se dá velice dobře pracovat a my jej v různých modifikacích provázali do celého interiéru Aquacentra. Snažili jsme se vizuálně sjednotit z našeho pohledu trošičku nesourodý a roztříštěný vzhled interiéru. Šokem byla informace, že architekti nedovolí žádný nápis či logo na plášti budovy! Chápete? Pardubice se mohou chlubit perfektním Aquacentrem, vše ale mizí v pocitu, že jde o administrativní budovu.

Bude logo provázáno i s dalšími propagačními materiály?
Babeta Ondrová: Určitě. Připravili jsme celou škálu materiálů. Nyní je  na vedení Aquacentra, jak jich využije.

Jaká byla cena loga? Je to cena obvyklá u zakázek tohoto typu?
Jan Slovák: Cena byla 150 tisíc korun. Na první pohled závratná částka, ale nezapomínejme, že v ceně byl i manuál značky, stejně jako nabídka reklamních předmětů. Ohromné množství práce za necelý měsíc. A za tuto dobu připravte něco neopakovatelného, co bude funkční dlouhá léta! Máme skvělé reakce, lidem se logo líbí. A hlavně – je plně funkční. Je originální, upoutá, stačí ho vidět jednou a už víte, k čemu patří a svou hravostí komunikuje radost, kterou z návštěvy Aquacentra máte. Od začátku jsme věděli, že rozpočet není neomezený, a tak jsme se snažili nabídnout cenu, která bude akceptovatelná. Ale co si budeme povídat, u takhle drahé stavby si měli nechat více peněz stranou na marketing. Jinak je totiž normální dostat za podobnou práci větší částku.

Autor: Lukáš Dubský, Tomáš Dvořák

15.8.2012 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:

Jak reklamovat koupený dům či byt

Legendární "lávka" a nej... sezemický močák.
34

Legendární "lávka" a nej... sezemický močák

Pernštejnská fortuna lidi láká, přesto je budoucnost nejistá

Pardubice – Folkový festival Pernštejnská fortuna vznikl před pěti lety na pardubickém zámku jako jeden z vrcholů oslav Pernštejnského roku. Hlavní impulz jeho zrodu daly folkové koncerty na Příhrádku, které před deseti lety začala pořádat skupina Marien pro oživení této části historického centra města pouličním muzicírováním. 

Charme Look obhájil srpnové kvalifikační vítězství

Pardubice - Vítězem třetí kvalifikace na 127. Velkou pardubickou je opět Charme Look. Obhájil tak své loňské vítězství v tomto srpnovém dostihu a opět šel stylem start – cíl. K titulu vítěze jej přivedl jeho parťák z vítězné Velké pardubické žokej Jan Faltejsek, který v Pardubicích vybojoval hattrick.

„Film je velká alchymie,“ říká producent Miroslav Šmídmajer

Pardubice - Jako producent se Miroslav Šmídmajer podílel na více než desítce filmů, naposledy na Kleinových Básnících či Dvojnících v hlavní dvojroli s Ondřejem Sokolem. Má za sebou i řádku realizovaných scénářů, dokumentárních filmů a pustil se několikrát i do režie celovečerních filmů. Svůj nejnovější snímek Miluju Tě modře uvedl osobně v pátek v Pardubickém letním kině.

Help Jam Fest tentokrát podpoří Ondřeje

Pardubice - Hudba spojuje, hudba pomáhá. To je motto projektu Help Jam Fest, který se odehraje v neděli na venkovní stage Sportovního parku Pardubice 2017 v parku Na Špici. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení