HC Eaton Pardubice – tak zní nový oficiální název pardubického hokejového klubu. Za poslední roky se jedná o šestý název tohoto špičkového klubu. Po „bezvládí“, kdy klub figuroval jen pod značkou HC Pardubice, přišla tučnější léta. Po pojišťovnách IB, IPB a ČSOB vzala v roce 2003 hokejový klub pod svá křídla společnost Moeller. A s ní přišly výrazné úspěchy!

Moeller prý byl značkou úspěchu

„Je to divný název. Člověk byl již za ty roky zvyklý na název Moeller. To mělo zvuk a byl to pro nás jakýsi symbol úspěchu. Teď si budu těžko zvykat,“ uvádí jeden z pardubických fanoušků. Ten však smutnit nemusí, až na pár drobností se totiž tato změna fanoušků nijak nedotkne.

„Německý koncern Moeller získal loni nového vlastníka, americkou společnost Eaton Corporation, a zahájil integraci do struktur. Tímto spojením se společnosti Eaton – Moeller otevírají možnosti oslovení nových zákaznických trhů. Naší snahou je celosvětově prosazovat jednu silnou značku Eaton,“ říká na klubovém webu jednatel společnosti Moeller Elektrotechnika Vladislav Náhlík.
Žádný velký problém ve změně názvu nevidí ani šéf pardubického fanklubu Karel „Karlos“ Klodner. „Já proti tomu nic nemám. Je jasné, že dnes jsou na prvním místě peníze a pokrytí rozpočtu. Fanoušci to pocítí snad jen tím, že budou muset kvůli novým logům obměnit dresy, šály a další klubové věci. To ale problém nebude. Stejně si dost lidí před každou sezonou pořizuje nové věci. Ale je i mnoho těch, kteří schválně chodí ve starých dresech. Mají to jako archiv a jsou na to hrdí,“ tvrdí Karlos.

Název Eaton prý nebude dělat problém ani při chorálech. „Názvy sponzorů či partnerů za poslední roky nikdy do pokřiků nezasahovaly. Ať se bude klub jmenovat jakkoliv, vždy to pro pardubické fandy bude Dynamo nebo Tesla,“ myslí si šéf fanklubu.

Že nepůjde o žádnou zásadní obměnu, to včera Deníku potvrdil i obchodní manažer klubu Ondřej Šebek. „Nové logo představíme před začátkem sezony. V žádném případě se ale změna nedotkne klubových barev. Barevná provedení na dresech zůstanou stejná. Spíše se bude jednat o změny v obsahu písmen. Pochopitelně ale zmizí logo zvonečku s velkým písmenem M,“ částečně odtajnil Pardubickému deníku změny Ondřej Šebek. Ty se jistě dotknou i zboží ve fanshopech. „Zatím prodáváme věci s logem Moelleru, nic nového nemáme,“ řekla nám prodavačka ve fanshopu.