V dnešní době je pro většinu lidí představa každodenního cvičení doslova fata morgana. Buď se nám nechce, nebo nemáme čas, nebo jsme prostě a jednoduše moc unavení. Co naplat, že stačí omezit ježdění autem a sem tam se projít do práce nebo do obchodu pěšky.

Někdy nejsme ani schopni vyjít po schodech do pátého patra. Se zdravým jídlem je to taky složité – čerstvá zelenina a ovoce jsou zejména v zimních měsících poměrně drahé. Navíc člověk v zimě přirozeně vyhledává jídlo nasycené   kaloriemi, dopřejeme si více tučnějšího jídlo a sladkostí. Moderní cestou, jak z této situace ven, je takzvaná vibrostation –  vibrační  plošina. Proč jsou vibrační plošiny taková pecka? „Za docela krátké časové období dokážou pomoci lidem zpevnit postavu, vyrýsovat svalstvo, zhubnout na centimetry, zlepšit metabolismus i kvalitu kůže – odstranit celulitidu, a mnoho dalšího," vysvětlila Ludmila Šnytrová z VIBROSTUDIA Pardubice.

Díky vibracím si tělo bude připadat  jako při posilování. „Je to vhodné i pro starší ročníky či obézní lidi, kteří kvůli nedostatečné fyzické kondici a nadváze nemohou běhat a kvůli nadměrnému přetěžování kloubů nemohou posilovat. Pro ně je naše studio odrazovým můstkem k dalším sportovním aktivitám," doplnila Ludmila Šnytrová.

VIBROSTUDIO navštíví denně zhruba osmdesát klientů, převážně ženy. Co na to říkají chlapi? „Muži se zprvu na vibrační plošiny tváří nedůvěřivě, připadá jim to pouze jako nějaké natřepávání špeků. Ve chvíli, kdy si to sami zkusí, stávají se našimi klienty. Muži u nás cvičí zejména břišní partie těla," vyjádřila se Ludmila Šnytrová.

Reakce zákazníků jsou zatím výhradně pozitivní. Není divu, když cvičení na vibračních plošinách přináší výsledky. Devadesát procent zákazníků zhubne za dvanáct lekcí čtyři až šest centimetrů v pase nebo v bocích, a to při frekvenci cvičení dvakrát až čtyřikrát týdně. Výhodou studia je také to, že si stačí odskočit na objednanou půl hodinu do studia, které sídlí v centru města. Návštěvníci se nemusí zdržovat převlékáním ani sprchováním po konci lekce. Pokud to člověk myslí s kondicí opravdu vážně, měl by upravit jídelníček a věnovat se i jiným sportovním aktivitám. Oblíbené a účinné je běhání, spinning či plavání. Při normálním spalováni bohatě stačí pětačtyřicet minut rychlejší chůze denně. Hned to na sobě poznáte.