Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Mezerou v plotech prosvítá už staveniště. Tady bývala fontána.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Stejná situace každé ráno. Stojany na kola jsou stále problém. Cyklisté parkují kde se dá.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Bezpečnostní stojany na kola se už pohnuly z místa. Ale jen o pár metrů. Stále jsou uprostřed staveniště.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Čistý zůstal pouze jediný stojan. K ostatním cyklisté stále kola zamykají. Komplikují tím ale jejich stěhování.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Kdo si kolo ze staveniště neodstěhoval, má smůlu.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Od pondělního rána už má pardubické hlavní nádraží pouze jeden vchod – ten u hodin. Za vstupními dveřmi v prostřední části nádražní haly totiž začíná staveniště.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Od pondělního rána už má pardubické hlavní nádraží pouze jeden vchod – ten u hodin. Za vstupními dveřmi v prostřední části nádražní haly totiž začíná staveniště.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Jediný východ z nádražní haly je teď ten pod hodinami.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Ano, vzhled se změní. Jak to bude s kvalitou je otázka.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
To nejhloupější, co může cyklista svému kolu udělat, je zamknout jej k mobilním zábranám kolem staveniště. Slovo mobilní znamená, že může kdykoliv zmizet. I s vaším kolem.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Kudy tudy. Příchod k nádraží teď pro všechny pěší vede od budovy pošty.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Cedule, která upozorňuje na zrušení a přemístění zastávek. Jen pár minut po vyfocení však zmizela. Z konstrukcí zastávek totiž dělníci odmontovali plexisklo, na kterém cedule visela...
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Komplikace i pro řidiče. Chcete někoho vysadit co nejblíž u nádraží? Plánujte cestu na parkoviště do bývalého lihovaru. Ano, jde to ze všech tří směrů.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Odbočit k nádraží už mimo vozidla zásobování a stavby nemůžete. Přesto to někteří střelci zkoušejí. Značky, neznačky...
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora