Galerie: Volební kampaň v satirickém okénku

Kombinace některých inzertních ploch předvolebního a komerčního charakteru by mohla v hlavách voličů působit jisté zmatky... Tak třeba spojení zastavárenského byznysu s babičkami na hlídání. Aby to po volbách neskončilo hromadným výkupem babiček... Přesně proto nemáte nechávat volební hesla na pospas prostému lidu a v dosahu tužky náhodných kolemjdoucích, Františku Brendle… Vpravdě strategické umístění billboardů. Dole prostá komerce, v bezpečné vzdálenosti, kam už občan nedosáhne či nedoplivne, obličeje politiků… I když inzerát na nové kolegy do výroby se možná někomu z výše zobrazených bude po volbách třeba hodit.. Gogolvy Mrtvé duše? Mluví za nás činy. Třeba ty, že se ani v tak úzkém kroužku nedokážeme sejít na společné focení pro kandidátku a ještě se tím chlubíme… Ten pán je svobodný realitní makléř… Nechcete hospodu? „Náš japonský předseda je žlutej a tvrdil, že komunismus je nejdemokratičtější systém... Teď  se všichni natíráme červeno-žlutou a třeba třešničkářům přetáhneme voliče..“ Aneb jak to dopadne, když lepíte průsvitné plakáty přes výrazný podklad... Když se na jedné plakátovací ploše potká více žánrů, může to někdy přinést zajímavé kombinace nabídek a hesel, zvláště ve spojení se slovem Tyjátr, to by jednoho před volbami mohlo poplést.