Galerie: Nechceme Studénku! Komplikace při stavbě mostu pro D35 zavřely na hodiny koridor

Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci. Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci. Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci. Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci. Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci. Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci. Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci. Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci. Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci. Most pro dálnici D35 nad hlavním českým železničním koridorem bude jedinečným v Česku díky své otočné konstrukci. Stavba mostu pro D35 nad koridorem. Více ve videu Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou. Kvůli novému úseku silnice D35 má vyrůst v blízkosti nádraží v Uhersku unikátní most. Při stavbě dělníci ale zjistili technologický problém. Úsek se nachází na hlavním železničním koridoru mezi Pardubicemi a Českou Třebovou.