O takovém voze se lidem v socialistickém Československu mohlo jen zdát
Zdroj: Archiv redakce
Škody 105/120 se vyráběly v 70. a 80. letech
Zdroj: Škoda AZNP
Nejprve bylo víko motorového prostoru hladké
Zdroj: Škoda AZNP
Andrej Barčák musel žehlit průšvihy českého výrobce na mnoha trzích
Zdroj: Radek Pecák
Islandský prach způsoboval zadírání motorů
Zdroj: Archiv redakce
S jeho vlastnostmi se při testech nepočítalo
Zdroj: Archiv redakce
Konstrukce Škod 105/120 vycházela ještě z modelu Škoda 1000 MB
Zdroj: Archiv redakce
Pasivní bezpečnost byla v porovnání se současností mizivá
Zdroj: Archiv redakce
Škoda musela západoevropské zákazníky lákat i jinak než cenou
Zdroj: Archiv redakce
Třeba speciální verzí
Zdroj: Archiv redakce
Prodávaly se ale i obyčejnější verzí (zde už model po faceliftu)
Zdroj: Archiv redakce
Takto vypadalo provedení LS pro anglický trh
Zdroj: Archiv redakce
Inzeráty v novinách zdůrazňovaly také sportovní úspěchy Škodovek
Zdroj: Archiv redakce