Pro Škodu je netradiční použití světel pro denní svícení v pozici nad klasickými reflektory
Zdroj: Radek Pecák
Škoda Kamiq na jedné z nejhorších silnic v Česku
Zdroj: Radek Pecák
Vzezření SUV jí dodávají plastové kryty
Zdroj: Radek Pecák
Ze všech úhlů se jedná o typické SUV
Zdroj: Radek Pecák
Toto umístění loga již naopak značka používá několik let
Zdroj: Radek Pecák
Tvar zadních světlometů je komplikovaný
Zdroj: Radek Pecák
Výfuk není při běžném pohledu vidět
Zdroj: Radek Pecák
Detailní pohled na dvojici světlometů
Zdroj: Radek Pecák
Střešní ližiny jsou standardem
Zdroj: Radek Pecák
Interiér se shoduje s tím ve Scale
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají zajímavé dekory
Zdroj: Radek Pecák
I vzadu se sedí dobře
Zdroj: Radek Pecák
Stoleček má více způsobů využití
Zdroj: Radek Pecák
I vzadu jsou vyhřívané sedačky
Zdroj: Radek Pecák
Míst na odložení nápojů je dost
Zdroj: Radek Pecák
Objem kufru je spíše jen dostatečný
Zdroj: Radek Pecák
Pro vytvoření rovné plochy je zapotřebí mezipodlaha
Zdroj: Radek Pecák
Plato kryjící kufr se zasunuje do dráže, a tudíž neposkakuje
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou zavazadlového prostoru je místo pro dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Povinná výbava má pevné místo
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít může mít klasickou podobu
Zdroj: Radek Pecák
Nebo hodně digitální
Zdroj: Radek Pecák
Případně minimalistickou i jinou
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej je velký a dobře čitelný
Zdroj: Radek Pecák
Základní funkce klimatizace se ovládají klasicky
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Konektor USB C není zatím moc rozšířený a jiný v autě není
Zdroj: Radek Pecák
I vedle parkovací brzdy jsou místa na odložení věcí
Zdroj: Radek Pecák
Toto je ale spíše jen symbolické
Zdroj: Radek Pecák
Při parkování se hodí ochrana hran dveří
Zdroj: Radek Pecák
Víčko a nálevka v jednom
Zdroj: Radek Pecák
Motory mají jen malý objem
Zdroj: Radek Pecák
Jsou dobře odhlučněny
Zdroj: Radek Pecák
Rozměry dokládají, že Kamiq je kompaktní vůz
Zdroj: Radek Pecák
Tyto cesty zvládá vůz s přehledem
Zdroj: Radek Pecák
Kamiq při téměř offroadovém testu
Zdroj: Radek Pecák