Reklama střídá reklamu. Ať už na ledové ploše, kde nepozorný divák rychle ztratí puk ze svého zorného pole, nebo na dresech, které bývají v posledních letech spíše reklamním bannerem než vyzitkou klubu. Trend je však jasný a finance jsou potřeba, což si pomalu uvědomují i hokejoví fanoušci, kteří začínají být smířeni s tím, že jinak tomu zřejmě už nebude. Ono naplnit rozpočet 300 miliony není totiž tak jednoduché…

Jak již bylo zmíněno, tak v loňské sezoně si vedení Dynama Pardubice vyslechlo pořádnou kritiku za vzhled dresů. Letos tomu není jinak, byť podobnému rozhořčení se nevyhli ani v jiných klubech. 

I letos je kritika vzhledu dresů Pardubic značná, ale najdou se i tací fanoušci, kteří jsou smíření.

Jaká varianta dresu se líbí vám více nebo nejste spokojeni ani s jednou variantou?


Nahrává se anketa ...