Fanoušci zatím nakoupili kolem 5 tisíc permanentek. „Na pokladnách jsme těchto vstupenek prodali víc než před rokem. Došlo ale k poklesu korporátní klientely. Firmy si nakupovaly desítky permanentek a nyní to už není takové. Tady se projevil vliv Hradce Králové," myslí si generální manažer Pardubic Ondřej Šebek.

Novinkou je dynamický ticketing. „Zájemce si může vstupenku kupovat v různých časových pásmech za jiné ceny. Pokud si ji koupí 10 dní před zápasem na pokladně nebo online, ušetří 20 až 30 procent," představuje Šebek novinku.
Vysvětlil, co si od takového kroku klub slibuje: „Našim cílem je vědět, kolik lidí přijde na zápas,  my s nimi mohli pracovat  a naši diváci preferovali on-line nákup vstupenek. Chceme s nimi aktivně komunikovat, mít na ně kontakty a posílat jim naše nabídky. Využívají toho i některé zahraniční sportovní kluby. Hlavně o atraktivní zápasy jsme zaznamenali už teď velký zájem."