Premiéru měla před dvěma lety na Malé scéně ve dvoře Východočeského divadla. Mayenburgův text pojednává o Michaelovi a Vilmě, přepracovaném manželském páru, jehož problémy má vyřešit najatá uklízečka Natalja, jež se postupně stává nepostradatelnou součástí rodiny. Funguje jako trpělivý zpovědník i hromosvod všech konfliktů. Děj se odehrává v dnešním Berlíně, inscenátoři se ho však rozhodli posunout do českých reálií, do Prahy.

„Paralely se velmi snadno nabízely a vzhledem k tomu, že jde o hru současnou, bylo zbytečné nepřeložit ji do českých reálií. Například vztah Česko a Slovensko je pro nás rozhodně srozumitelnější než východní a západní Německo. Jde opravdu o příběh této chvíle a tohoto prostoru,“ uvedl režisér Živého obrazu David Šiktanc, který bude v Pardubicích v příští sezoně opět hostovat, nazkouší zde tentokrát na velké scéně Ibsenovo drama Opory společnosti.