Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Ke kampani za české výrobky se přidávají Pardubáci

Pardubice – Autoři projektu se snaží oslovovat zákazníky v duchu patriotismu a národního cítění

15.7.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK / Archív

Kampaň za české výrobky útočí na city zákazníků a přidávají se k ní i lidé z okolí Pardubic. Důvodem je stále výraznější odklon od českých značek, které jsou nahrazovány zbožím ze zahraničí. Autoři kampaně si vzali za vzor nedávné vítězství českých hokejistů na mistrovství světa a oslovují zákazníky v duchu patriotismu a národního cítění.

Klíčoví spoluhráči

„Naše produkty jsme začali označovat pečetí s nápisem Český výrobek, jehož koupí spotřebitelé podporují zaměstnanost v České republice. V dnešní době je nesmírně důležité, aby byla pro zdravou českou ekonomiku zachovaná domácí konkurence,“ obhajuje důvody autor kampaně Robert Nový.
Podle něj české firmy a čeští zákazníci nesmí být nesmiřitelní protihráči, ale naopak klíčoví spoluhráči.

Nápad se líbí i spotřebitelům, kteří si kampaně všimli a reagují na ně z různých koutů České republiky, také z Pardubického kraje.
„Hokejisté, fotbalisté nebo tenisté jsou lidé, kteří většinou dokázali něco svou vlastní pílí a jsou dobří v tom, co dělají. Proto je v reklamě uvidím stokrát raději než například modelky nebo politiky,“ pochválila vlasteneckou kampaň Lenka Purteková z Pardubic.

Čeští výrobci drobného zboží prožívají útlum. Kampaň má za cíl zastavit trend uplynulého roku, kdy zdejší zákazníci přechází od kvalitního zboží vyráběného v České republice na zahraniční výrobky. To má v konečném důsledku zásadní dopad na pracovní místa a nezaměstnanost. Podle slov Roberta Nového to v posledním období začaly pociťovat firmy ve velkém, a v důsledku toho musí nyní řešit finanční i personální otázky.

Začal boj o přežití

„Především trh s drobným spotřebním zbožím čelí obrovské konkurenci a v situaci, kdy toto téma české politiky příliš nezajímá, je na čase začít bojovat o přežití vlastními silami,“ dodává Nový. Hlavním argumentem kampaně je zachování pracovních míst a zabránění rostoucí nezaměstnanosti. Jinak prý z pultů českých prodejců do několika let zmizí domácí výrobky úplně.

Pavla Janoušková

15.7.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Velká pardubická 2017.

Na závodišti bude síň slávy

Ilustrační foto

Mistři světa! Zlato z Tuniska má i Rosůlek

Proměnu z ruiny na národní památku připomene koncert

Pardubice - Dílo, které rod Pernštejnů vybudoval jako výkladní skříň a své mocenské centrum, doputovalo do druhé poloviny 20. století jako ruina.

Okresní přebor: Fotbalová Křičeň si nedělala velkou hlavu

Pardubice - Dalšími zápasy pokračovaly o víkendu okresní fotbalové soutěže. Ve šlágru kola vedoucí celek okresního přeboru druhé Ostřešany absolutně nešetřil.

Chystáme on-line: Kolovratník bude odpovídat čtenářům

Pardubice - Poslanec a lídr krajské kandidátky hnutí ANO pro volby do Poslanecké  sněmovny Parlamentu ČR Martin Kolovratník bude čtenářům Deníku ve středu od 10 hodin k dispozici v on-line rozhovoru.

Stotisící návštěvník Východočeského divadla je „za dveřmi“

Pardubice – Východočeské divadlo včera oznámilo, že v nejbližších dnech očekává příchod letošního stotisícího diváka. Jubilejním návštěvníkem, který získá předplatné a hodinky, se může stát kdokoli, do celkového počtu diváků se vedle volně prodaných vstupenek započítávají i abonentky.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení