Vícenásobní vítězové (koně):
4 - Železník (1987-89, 1991)
3 - Brigand (1875, 1877-78), Lady Anne (1891, 1894, 1896), Epigraf (1957-59), Korok (1969, 1971-72), Sagar (1981-83), Peruán (1998-2000)
2 - Victoria (1881, 1883), Alphabet (1890, 1892), Magyarád (1897, 1900), Jour Fix (1902-03), Landgraf II (1923, 1925), Remus (1932-33), Herold (1935-36), Var (1948, 1950), Grifel (1960-61), Mor (1974-75), Registana (2003-04), Maskul (2002, 2005).
Vícenásobní vítězové (jezdci):
5 - Váňa (1987-89, 1991, 1997)
4 - Chaloupka (1969, 1971-72, 1977), Gehm (2001-04)
3 - Baltazzi (1881, 1883, 1887), Fletcher (1886, 1889, 1891), Geoghegan (1894, 1896-97), Buckenham (1899, 1900, 1904), Liebich (1981-83), Matysík (1998-2000)
2 - Metternich (1877-78), Phillips (1880, 1888), Williamson (1890, 1893), Rosák (1902-03), Seiffert (1905, 1910), Popler (1926, 1930), Spano (1932-33), Lengnik (1935-36), Svoboda (1946, 1952), Prachov (1958-59), Avdějev (1960-61), Vítek (1963, 1965), Benš (1974-75), Zajko (1986, 1990), Snitkovskij (1994, 1996).
Nejúspěšnější koně podle umístění (pořadí, jméno koně, medailová bilance, počet startů/nedokončené závody):
1. Železník 4 - 0 - 0 8 / 4
2. Lady Anne 3 - 1 - 1 7 / 1
3. Peruán 3 - 1 - 0 6 / 2
4. Epigraf 3 - 0 - 1 4 / 0
5. Brigand 3 - 0 - 0 3 / 0
Sagar 3 - 0 - 0 3 / 0
Korok 3 - 0 - 0 4 / 1
8. Mor 2 - 2 - 2 6 / 0
9. Var 2 - 1 - 1 5 / 1
10. Maskul 2 - 1 - 0 6 / 2
Victoria 2 - 1 - 0 4 / 1
Landgraf II 2 - 1 - 0 5 / 2
Nejúspěšnější jezdci podle umístění (pořadí, jméno jezdce, medailová bilance, počet startů/nedokončené závody):
1. Josef Váňa 5 - 3 - 2 21 / 9
2. Václav Chaloupka 4 - 3 - 0 18 / 8
3. Peter Gehm 4 - 0 - 0 5 / 1
4. Richard Fletcher 3 - 3 - 2 17 / 5
5. E. Geoghegan 3 - 2 - 1 11 / 4
Hector Baltazzi 3 - 2 - 1 9 / 3
7. Pavel Liebich 3 - 1 - 0 11 / 5
Zdeněk Matysík 3 - 1 - 0 13 / 8
9. T.H. Buckenham 3 - 0 - 1 5 / 0
Nejlepší časy (pod hranicí 10 minut):
Maskul 9:11,3 2005
Registana 9:15,5 2004
Peruán 9:16,0 1999
Decent Fellow 9:20,6 2006
Peruán 9:29,0 2000
Registana 9:30,1 2003
Cipísek 9:35,1 1996
Libentína 9:49,4 1990
Železník 9:56,1 1987
Vývoj finanční dotace Velké pardubické:
1874 - 8000 zlatých, 1913 - 16.000 korun, 1930 - 108.000 Kčs, 1947 - 300.000, 1960 - 60.000, 1965 - 200.000, 1975 - 220.000, 1988 - 440.000, 1991 - 500.000, 1995 - 1,800.000 Kč, 1996 - 2,500.000, 1997 - 2,800.000, 1998 - 3,200.000, 1999 - 3,400.000, 2000 - 3,600.000, 2001 - 4,000.000, 2004 - 4,450.000, 2005 - 4,500.000.