Prvenství obhájil v nejprestižnější kategorii Divize 4×4 Jozef Zimerman (Slovensko) s vozem Toyota Corolla a v kategorii 4×2 Roman Častoral ČR) na voze Opel Astra…  Všechna finále se nesla ve velice dramatickém duchu a o okamžiky, kdy tuhnula divákům doslova tuhla krev v žilách rozhodně nebyla nouze.  V divizi junior buggy o první místo bojovali čeští jezdci – Kubíček a Zeman (oba s auťáky Yamaha). Po drobných jezdeckých chybách Zemana nakonec se z prvenství radol Jakub Kubíček.

V „dospělých“ bugynách svedla o třetí místo velký boj jediná ženská účastníce Autoslide Pardubice 2009 Ivana Kuželová. Bojovala sice statečně, ale v boji o třetí místo se nakonec radoval ze třetího místa Boris Vaculík. O první příčku se rvali Ondřej Musil a Vladislavem Štětina. Výsledek souboje dopadl lépe pro Štětinu, který tak vyhrál divizi buggy s vozem Nissan.

Podle pořadatelů zajímavé podívané na plochodrážním stadioně ve Svítkově přihlíželo přes 5000 diváků.

Ohlasy po závodech: Jozefu Zimermanovi (kategorie 4×4), Romanu Častoralovi (4×2) a Vladislavu Štětinovi (Buggy).

Čtyři prvenství z Autoslidu v Žarnovici, to je bilance Jozefa Zimermana (Toyota Corolla), který v Pardubicích obhájil své loňské prvenství v kategorii 4×4. „Došlo na moje slova, že sníh se v zatáčkách vyhrabe a pak budeme jezdit po hlíně. Pneumatiky sice dostávaly více zabrat, ale na druhou stranu, dosahované časy byly o poznání rychlejší,“ řekl vítěz.

A co říká zkušený slovenský jezdec na srovnání závodů v Žarnovici a v Pardubicích? „Nechci vyzdvihovat ani jeden, ani druhý. Můj pohled na Žarnovici je do jisté míry ovlivněný tím, že tam odtud pocházím. Fakt je, že v Pardubicích je trať širší a tím pádem i bezpečnější. Ovšem ani rozměrnější trať neubrala na množství vzájemných kontaktů aut mezi sebou. Viděl jsem hlavní tribunu plnou diváků a doufám, že si to užili.“

Mistr Evropy v rallyekrosu z roku 2007 Roman Častoral (Opel Astra OPC) navázal na své týden staré vítězství v Žarnovici a uspěl i v Pardubicích. „V rozjížďkách bylo na oválu hodně sněhu a bylo zapotřebí udržovat motor neustále ve vysokých otáčkách. Postupně byla trať podobná té v Žarnovici, ale byla více zmrzlá a nebylo na ní tolik bláta.“

V základní části vyhrál Častoral v kategorii 4×2 třikrát, stejně jako Karol Šedivý junior (Seat Ibiza). V losu v podobě hodu mincí byl šťastnější český závodník a vybíral si jako první startovní pozici pro finále. „Nezvolil jsem si vnitřní stopu a to se ukázalo jako správné. Moc se mi zamlouvalo finále pod umělým osvětlením, mělo to úžasnou atmosféru. Myslím, že by si ze slovenských organizátorů měli vzít příklad čeští pořadatelé rallyekrosu,“ uzavřel svůj pohled na pardubický závod Častoral.

Poprvé se na závodě typu Autoslidu objevil autokrosař Vladislav Štětina (Nissan) a hned zvítězil v kategorii Buggy. „Slyšel jsem a četl o loňském závodě a zaujalo mě. Takže, když za mnou přišli s nabídkou, abych zde jel, nebylo co řešit,“ zářil Štětina u stupňů vítězů, těsně po dekorování vítěze.

Jízda smykem a pouze doleva mu nedělala žádné problémy. „Zpočátku jsem se snažil jezdit hlavně pro lidi, ale s přibývajícími rozjížďkami to začalo být opravdové závodění a moc jsem si to užíval. Když jsme dostali pod sníh na hlinitopísčitý povrch oválu, vyhovovalo mi to, protože tak moje bugina s čtyřlitrovým motorem měla ten správný záběr,“ uvedl vítěz.