Své o tom ví Kateřina Waldnerová, která delší dobu hledala ideální práci, při které by jí ohledne dětí nekladli žádné podmínky. Takovou práci našla až v pardubickém call centru společnosti O2.

Kateřina je maminkou šestileté dcery a patnáctiletého syna. Dlouho toužila po práci nejlépe s ranními směnami, volnými víkendy, aby mohla mít syna pod dohledem a s dcerou trávit odpoledne. Hledala také práci, která by ji bavila a naplňovala, protože ve své minulé práci byla nespokojená, někdy až nešťastná. V pardubickém call centru je sedm měsíců a už teď tvrdí, že lepší místo sehnat nemohla. „Nebylo těžké sehnat zaměstnání, ale všude jinde si kladli podmínky, které nebyly zcela podle mých představ," vzpomíná Kateřina. O práci v call centru se dozvěděla z inzerátu a tak zkusila štěstí.
Následoval pohovor, který se skládal z více částí. „při pohovoru jsem se cítila velice dobře a všichni byli moc příjemní," vypráví Kateřina. Chtěla si být jistá hned, že děti nebudou v práci problém a tak už při telefonickém kontaktu tento fakt zmínila. Reakce byla k jejímu údivu pozitivní – nebyl to žádný problém.

„Práci spolu s každodenním koloběhem zvládám úplně v pohodě. Je zde klouzavá pracovní doba a bylo mi umožněno chodit do práce jen na ranní směnu, abych zvládla vodit i vyzvedávat dcerku ze školky," říká Kateřina. Vše je na domluvě a v práci jí vychází maximálně vstříc. „I dovolenou jsem si naplánovala, jak potřebuji já a to i o letních prázdninách," potvrzuje Kateřina.

V pardubickém call centru je Kateřina spokojená a práci tady by jednoznačně doporučila. Považuje svoji práci junior konzultanta za jednoduchou a je ráda i za svůj pracovní kolektiv. „Mám suprovou vedoucí a kolegové jsou taky moc fajn. Hlavně pokud člověk dělá, co má, tak má tím pádem výsledky a nikdo mu nestojí za zády," říká Kateřina.