Na pohovor šel Martin s klidem. „Pohovor probíhal v přátelském duchu, což bylo velmi příjemné," vzpomíná Martin. Po úspěšném přijetí začínal v call centru od úplného začátku. Neotálel a jeho cílem bylo dostat se výš. „Když je člověk šikovný a nebojí se výzev, může se v rámci call centra celkem dobře rozvíjet," říká Martin. On sám už se za rok a půl vyšplhal až na pozici specialisty administrace objednávek pro firmy a veřejnou správu. Jeho cílem je jednou být na jedné z vedoucích pozic a rozšiřovat si své obzory a pracovní mzdu. „Jsem hráč, který má rád výzvy a míří k vyšším cílům. Sám jsem zvědav, kam mě můj kariérní růst v rámci O2 ještě posune, protože možností je tu spousta," uvádí.

V pardubickém call centru nenašel jen dobrou práci, ale také přátele. „Díky práci v takovém call centru se seznámíte se širokou škálou lidí. Já jsem narazil na spoustu pohodových a přátelských kolegů, se kterými je práce zábavnější," potvrzuje Martin. Mezi přáteli

našel i životní partnerku. „Díky této pozici jsem našel přítelkyni, se kterou nyní máme malou holčičku," vypráví hrdě Martin, který se sžívá s rolí tatínka.

Práci v call centru by Martin doporučil a to třeba právě těm, kteří vyšli čerstvě školu, tak jako tehdy on. „Člověk zde může nastartovat svou kariéru a hlavně pracuje ve společnosti, která má budoucnost a pevné zázemí. Vždyť volat a brouzdat po internetu se bude pořád," říká Martin.