Podařilo se jí při pohovoru zaujmout a dnes se již vypracovala na oddělení firemních zákazníků. Lenka Chocholoušová je naopak v call centru krátce a zapracovává na pozici operátorky v pardubickém call centru.

DALA JSEM NA SVŮJ VNITŘNÍ POCIT

Lucie i Lenka zareagovaly na inzerát. „Poté, co jsem poslala životopis a motivační dopis, se asi týden nic nedělo. Už jsem málem nastoupila do jiného zaměstnání, ale nakonec jsem dala na svůj vnitřní pocit a neudělala jsem to," vzpomíná Lenka.

Pohovor může být pro někoho stresující, jako například pro Lucii. „Jsem trémistka a před pohovorem jsem se potýkala se stresem. Nakonec jsem se ale nemusela ničeho bát," vypráví Lucie. Obě teď vzpomínají na svůj pohovor s úsměvem, protože byl v přátelském duchu a stres z nich opadl po několika minutách.

JSEM RÁDA, ŽE JSEM TO NEVZDALA

Začátky nejsou v žádné práci jednoduché, ale Lucie i Lenka je v call centru díky pomoci ostatních kolegů zvládly výborně. „První dny jsem měla obavy, jestli to zvládnu. Nakonec to vyšlo všechno na jedničku a dnes jsem velmi ráda za to, že jsem to v těch těžších chvílích nevzdala," říká Lucie a dodává. „Poprvé na sluchátku jsem měla vyklepaný hlas, ale na druhé straně byl milý pán, kterému jsem hned při prvním samotném hovoru dokázala pomoci." Lenka oceňuje zase to, že mohla nejdřív čerpat od zkušenějších kolegů, než se ke sluchátku posadila sama. „Díky perfektnímu a profesionálnímu zaškolení přijdete k samotné práci s úplně jinými pocity, než s těmi, které máte na začátku," říká Lenka. Lucie by se do budoucna viděla na pozici školitele. „Práci u nás bych určitě doporučila, protože dává neomezené možnosti posunu dál, zázemí, přátele a v neposlední řadě spoustu zkušeností," uvádí Lucie.