Po zadání destinace a data se zájemci na internetové stránce zobrazí kompletní nabídka služeb, z nichž je možné vybírat a rovnou si je rezervovat či koupit. Následně zákazník obdrží kód (typu QR), kterým se prokáže na místě.

“Naší vizí je digitalizace, zpřehlednění nabídky a zjednodušení nákupu služeb, které pomáhají smysluplně trávit volný čas. Po několika měsících s dětmi doma možná rodiče nevědí, co dělat nebo kam jít. S příchodem léta – kdy už lidé naštěstí nebudou tolik svázáni různými omezeními – přijde zase čas nových zážitků. Rozhodli jsme se proto vytvořit službu, pomocí které si každý jednoduše vybere činnost podle svého přání tam, kde se právě nachází, a bez čekání u pokladny,“ uvádí Ondřej Hon, který firmu založil společně s dalšími kamarády se stejnými názory na podnikání.

Kosmetické tužky společnosti Schwan Cosmetics CR používají ženy po celém světě
Největší výrobce na světě. Kosmetické tužky z Českého Krumlova používá celý svět

Dlouhodobě se věnují informačním technologiím a optimalizaci obchodních procesů, a tak jistě není náhoda, že podstatou jejich (stále ještě čerstvého) podnikatelského nápadu je využití možností internetu. Podle vlastního vyjádření do projektu investovali „několik milionů korun“. Vedle rodin s dětmi je služba zaměřena na mladé páry, důchodce a pracovní skupiny, které po práci vyrazí ven.

Muzea, zámky, zoo 

“Rodiny u nás najdou vstupenky do zoologických zahrad, koupališť, muzeí, zámků či dětských hřišť. Pro skupinu zprostředkujeme zapůjčení horských kol, rezervaci tenisových kurtů, kolkových drah či vstupenek do heren s únikovými či jinými hrami. Záleží pouze na chuti zákazníka“ dodává Ondřej Hon. SkvěléČesko.cz má před začátkem letní sezóny připraveno přes tisíc možností, které nabízí zhruba šest set poskytovatelů, ať už se jedná o Český Krumlov, Ještěd, Pálavu nebo Prahu.

Sehnat kvalitní personál do pohostinství není v pocovidové době jednoduché.
Zpátky do nejistoty? Pohostinská zařízení marně shánějí zaměstnance

Pro podnikatele, kteří nabízejí zajímavé možnosti trávení volného času, jde o příležitost, jak své služby nabídnout širší klientele. Veškeré rezervace lze odbavit skrze jednoduchý počítačový systém, který současně vytváří účetní doklady, což ulehčuje činnost zejména malým firmám. Návštěvníci atrakce pouze předloží vstupenky. Za pomoc při prodeji společnost inkasuje provizi.

Tipy na výlety 

Do budoucna společnost plánuje rozšířit nabídku i o veřejně dostupná místa. Jsou jimi například vyhlídky, nejrůznější výstavy nebo architektonicky zajímavé stavby. Přibudou i tipy na výlety.

Majitel vinařství Mutěnice a Šardice Tomáš Šupa
Na Moravě vyrostl konkurent evropských vinařů. Tomáš Šupa řeší i vývoj obalů

A co by Ondřej Hon vzkázal lidem, kteří zrovna teď uvažují o tom, že se dají na vlast-ní podnikatelskou dráhu? Tohle: „Každá krize s sebou přináší i zajímavé příležitosti. Covid přišel nečekaně a dramaticky ovlivnil životy lidí na celé planetě. Proto je důležité mít své představy a snažit se je naplňovat. Samozřejmě, v tak složité době jakou přinesla pandemie, člověk své projekty průběžně přehodnocuje, protože každá chyba může mít výraznější důsledky, než v časech růstu. Podnikání však vedle odpovědnosti znamená i svobodu uskutečňovat své nápady.“

I sám stráví letošní letní dovolenou na rodné hroudě. Prý chtěl jet do Asie, ale covid tyto plány zhatil.