Stejně rychle, jako město zasypalo množství agitačních sloganů, se na sociálních sítích začaly objevovat fotky poškozených předvolebních poutačů. Jedna noc stačila neznámému vandalovi, aby poničil politickou chloubu hned několika kandidátů. Předvolební kampaň tak v Pardubicích pomyslně vyhrál ten, kdo svůj billboard umístil dostatečně vysoko.

Některá témata politici, na rozdíl od minulých voleb, jaksi opomíjí. Vypadá to, že z letošních kandidátů se nikdo neujme například problematické třídy Míru.

ANALÝZA: Kdo ovládne krajské město? O mandáty usiluje devět politických stran
ANALÝZA: Nový Amsterdam, krátká paměť i výkřiky do tmy. Kdo ovládne Pardubice?

Naopak parkovací domy i více zeleně jsou pro programy pardubických politických stran a hnutí snad nezbytností. Politici si uvědomují, že s těmito tématy v krajském městě nemůžou šlápnout vedle. Marketingové slogany jednotlivých stran jsou často dost nezajímavé a najdou se i takové, které by se v Pardubicích z fleku daly použít několik voleb po sobě. Jedná se především o dopravu a parkování nebo spalovnu nebezpečných odpadů v Rybitví. Letošní stálicí mezi programy politických stran a hnutí jsou také Masarykova kasárna.

Které sliby budou znamenat více než jen bod v programu, se voliči dozví po volbách.

V Pardubicích vrcholí předvolební kampaň.
Lepší zítřky v Pardubicích, parkování a MHD zdarma. Kampaň je opět plná slibů

Některé Pardubáky více zaujala „kampaň“ Východočeského muzea v Pardubicích. Vedení pardubického zámku s důvtipem využilo situace a na městské vývěsky umístilo svého kandidáta.

„Volte Viléma. Volte Zámek Pardubice,“ vtipně nechal natisknout pardubický zámek, který tak láká návštěvníky na novou expozici.

Odlehčení všudypřítomné politické reklamě ve městě si zaslouží potlesk.