Například v Chrudimi se terčem neznámých vtipálků staly i billboardy, které jsou součástí kampaně Koalice pro Pardubický kraj (KPK) před krajskými volbami. „Nám tykadla nevadí, na nikoho určitě nebudeme podávat trestní oznámení. Tykadla jsou určitě lepší, než kdyby nám lidé nakreslili rohy," uvedl náměstek hejtmana Pardubického kraje Roman Línek s tím, že předvolební kampaň v kraji je zatím korektní. „Soutěž je zatím ve znamení fair play a já doufám, že to tak vydrží," dodal Roman Línek.

KPK bude předvolební kampaň stát celkem čtyři miliony korun, kromě billboardů se soustředí hlavně na kontaktní kampaň. „Lidé nás naštěstí nespojují s korupcí a chybami politiků na celostátní úrovni. Vnímají nás jako normální lidi, kteří řeší konkrétní problémy," sdělila své dojmy ze setkání s voliči Věra Rybová, „dvojka" na kandidátce KPK. „Půllitrem do hlavy jsme zatím od nikoho nedostali," dodal s úsměvem Roman Línek.