„V první fázi vycestovalo 13 vyučujících na jazykové a odborně-metodologické kurzy. Většina kurzů proběhla v období hlavních prázdnin, aby nebyla narušena výuka. Vyučující odborných předmětů zvolili kurzy obecné angličtiny v jazykových školách na Maltě a ve Velké Británii. Navštěvovali kurzy v malých skupinkách, které byly zaměřené na rozvoj klíčových jazykových kompetencí – poslech, porozumění textu, ústní projev," uvedl koordinátor projektu Přemysl Machatý.

Několik učitelů cizích jazyků pak vycestovalo na kurzy zaměřené na metodu CLIL, která zapojuje angličtinu do výuky jiných předmětů, například biologie či dějepisu. „Této výuce se na gymnáziu věnujeme již několik let. Učitelé se seznámili s praktickými náměty a konkrétními příklady z praxe, kterými se inspirovali pro obohacení vlastních hodin a hodin svých kolegů," dodal Machatý s tím, že v těchto dnech probíhá poslední etapa projektu.