Jedná se o dva patnáctimetrové velkokapacitní trolejbusy Škoda 28Tr Solaris a o dva standardní dvanáctimetrové trolejbusy Škoda 26Tr Solaris. Všechna vozidla jsou nízkopodlažní s funkcí rekuperace elektrické energie a samozřejmě vybavená systémem pro slabozraké a nevidomé. Vůz je tak schopen ještě před nástupem cestujícího jej upozornit, jakou jede linkou a kterým směrem.

Vozidla jsou pořízena jako součást druhé etapy projektu s názvem Obnova a modernizace ekologického vozového parku trolejbusů pro MHD v Pardubicích, který je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj.

Celková cena? Více než 42 milionů

Celková pořizovací cena za čtyři vozy je 41 820 000 korun bez daně z přidané hodnoty, přičemž Dopravní podnik města Pardubic obdrží dotaci 16 728 000 korun z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod.
Vozy přivítají první pardubické cestující již během příštího týdne, kdy budou uvedeny do provozu.