„Když jsem nastupoval do funkce, dostal jsem od dozorčí rady za úkol zajistit financování klubu. Tohle partnerství nám dává zpětnou vazbu, že finanční stabilitu jsme schopni zajistit,“ řekl generální ředitel Dynama Martin Sýkora.

Slaví 70 let

Firma Chládek a Tintěra přitom není ve sponzoringu hokeje v Pardubicích žádným nováčkem. „Nejsme novým partnerem Dynama, jen jsme se posunuli o stupínek výš. Toto je logické vyústění dlouhodobé spolupráce,“ konstatoval předseda představenstva společnosti Chládek a Tintěra Martin Kvírenc.

Dynamo bude v nadcházející extraligové sezoně slavit 70 let v nejvyšší soutěži. Vypadá to, že na rozsáhlé změny, které nastaly po loňské katastrofální sezoně, fanoušci „slyší“. Prodalo se už 4200 permanentních vstupenek. „Překročili jsme plán, fanoušci asi naší cestě věří. Loni bylo touhle dobou prodáno kolem čtyř tisíc permanentek,“ řekl Sýkora.

Hokejový klub jde do nové sezony s navýšeným rozpočtem. „Rozpočet bude vyšší než v předchozí sezoně, přesáhne 100 milionů korun,“ dodal Sýkora.

S příchodem nového hlavního partnera ale shánění sponzorů nekončí. „Doufám, že najdeme další partnery, aby se podařilo sezonu ekonomicky zvládnout,“ konstatoval primátor Pardubic Martin Charvát.

Velkým tématem bude hokej v podzimních měsících také pro pardubické politiky. Zastupitelé totiž budou muset rozhodnout, jak se k financování Dynama postavit. „Další seminář pro zastupitele je v plánu 26. září, pokud bude širší shoda na dalším postupu, tak materiál půjde do zastupitelstva v říjnu,“ vysvětlil Charvát.

Silná firma

Příchod nového hlavního partnera vítá i opozice. „Je dobře, že se hlavním partnerem klubu stala silná regionální firma. Co se týče financování následující extraligové sezony, tak jsme zatím viděli jen čísla v krátké tabulce bez bližšího komentáře. Rozpočet tedy ještě budeme řešit, třeba management klubu je podle mě přebujelý,“ uvedl opoziční zastupitel František Brendl s tím, že klub za loňskou sezonu vykázal ztrátu 9,7 milionu korun.