Kolik stála masivní reklamní kampaň v České televizi na letošní osmý ročník Grand Festivalu smíchu, který se uskuteční od pondělí 18. do pondělí 25. ledna? „Zajímalo by mne, jestli je placena z rozpočtu festivalu, který dotuje město Pardubice,“ ptá se na oficiálním webu divadla muž podepsaný jako Vašek.

Reklama zdarma!

„Je pravdou, že i v divadle jsme zaznamenali udivené reakce a trochu podrážděné diskuze o tom, zda si Východočeské divadlo (VČD), které je dotované městem, může dovolit tak masivní reklamní kampaň v televizi, navíc v divácky nejsledovanějších časech. Všechny však mohu ujistit, že kampaň divadlo nestála ani korunu, pouze jeho vedení čas a energii při jednání o mediální spolupráci s Českou televizí. Vyjednávání bylo úspěšné a Česká televize se stala hlavním mediálním partnerem festivalu,“ konstatoval Radek Smetana, mluvčí VČD, které přehlídku nejlepších divadelních komedií pořádá.

„Reklamní spoty jsou vysílány zadarmo v rámci smlouvy o mediálním partnerství. Velmi nás těší, že si Česká televize vybrala právě pardubický festival z mnoha kulturních akcí a přehlídek z celé republiky, které o toto partnerství usilují. To jistě svědčí o dosažení jisté úrovně a prestiže Grand Festivalu smíchu,“ sdělil Radek Smetana.

Rozpočet letošního ročníku podle jeho slov činí 2 102 000 korun. „Jen za festivalová představení utratíme 1 100 000 korun,“ poznamenal mluvčí.
„Na festival máme zatím přislíbeno 600 tisíc korun od města, 200 tisíc od kraje a kolem 300 tisíc od sponzorů. Počítáme s tím, že zhruba 600 až 700 tisíc korun vybereme na vstupném. O další podpoře včetně příspěvku od ministerstva kultury stále intenzivně jednáme,“ řekl ekonomický náměstek VČD Bohumil Kos.

Program Grand Festivalu smíchu ke stažení