Dálniční most se budoval po polovinách rovnoběžně s kolejemi, aby nebyl ohrožen provoz na trati. Po otočení obou polovin mezi nimi zůstala mezera 1,8 metru. Následně byla obě vahadla propojena monolitickou betonovou spojovací lamelou a byla k sobě sepnuta kabely spojitosti. Ve videu se podívejte na jarní otáčenií první poloviny mostu.

otáčení 1. poloviny mostu přes železniční stanici Uhersko – v noci ze soboty na neděli 16. - 17.4. 2022
Metr po metru. První polovina dálničního mostu v Uhersku je na svém místě

Běžnější technologií při budování velkých mostů je jejich výsun. Pro stavbu v Uhersku je proto unikátní jak technický postup, tak i lokalita. V místě se kříží železniční koridor a budoucí dálnice. Navíc most velmi šikmo překlene šest staničních kolejí v poměrně malé podjezdové výšce.

Vše má probíhat tak, aby mohl být 22.12.2022 most a s ním i celý úsek D35 „Časy – Ostrov“ uveden do provozu
Most v Uhersku je na svém místě. Řidiči by se po něm měli projet ještě letos