„Při běžném provozu na třídě Míru trolejové vedení brání použití jeřábu. Proto družstvo požádalo dopravní podnik o možnost využít výluky právě k takovýmto opravám. Někteří chodci si prý stěžují na to, že stavba zabírá část ulice. Myslím, že toto řešení je nejen logické, ale i levnější a pohodlnější, než kdyby dopravní podnik za nějaký čas musel opět dopravu z třídy Míru odklonit kvůli této opravě,“ řekl náměstek pardubického primátora Alexandr Krejčíř.
Od 14. dubna nejezdí třídou Míru žádné trolejbusy, část mezi Masarykovým náměstím a křižovatkou s ulicí Sladkovského obsluhují některé autobusové linky. Zbývající část třídy Míru se na dva týdny proměnila v pěší zónu, o jejímž vybudování město uvažuje. Výluka byla nutná k technické údržbě trolejového vedení. Dopravní podnik města Pardubic ji však zároveň využil ke shromažďování dat, na jejichž základě bude možné spočítat nezbytné náklady na trvalé vymístění městské hromadné dopravy z třídy Míru. Výluka skončí 27. května vpodvečer.