„Jsme si vědomi toho, že v naší práci mohou působit různé stereotypy a setrvačnost. Zajímá nás názor těch, kterým naše služby poskytujeme a opravdu od nich očekáváme podnětné připomínky, které nám pomohou v naší práci,“ vysvětluje důvody dotazníkové akce Kodetová.

Podle ní by knihovna měla být centrem kultury pro co nejširší spektrum lidí a svojí různorodou činností naplňovat standardy „Knihovny 21. století“. „To ostatně vyplývá z konceptu ministerstva kultury s příznačným názvem Dobrá knihovna,“ říká.

Dotazník je anonymní a respondenti jej mohou vyplnit buď v elektronické podobě na webové stránce knihovny nebo jako tištěný formulář, který je k dispozici přímo v knihovně u výpůjční služby. Dotazník je pak možné vhodit do uren umístěných ve všech odděleních knihovny.

„Očekáváme připomínky k otevírací době, výpůjčnímu systému i doprovodným službám či kulturním akcím. Dobré nápady určitě nezapadnou a se všemi podněty budeme dále pracovat,“ slibuje Radomíra Kodetová.