„Už v září hlásily dva prodejní online systémy vyprodané tribuny a to společně s předpovědí slunečného počasí dávalo předpoklad k velké návštěvnosti,“ uvedla tisková mluvčí Dostihového spolku Kateřina Nohavová. Vloni přišlo ještě o pár tisíc lidé více, kolem 35 tisíc.

Zajímavá čísla zveřejnily i sázkové kanceláře. U kanceláře Betino přímo na závodišti lidé za celý nedělní mítink prosázeli přibližně 5 milionů korun, na samotnou 129. Velkou pardubickou se Slavia pojišťovnou vsadili 2 miliony 218 tisíc korun. Nejvíce sázek diváci uzavřeli na favorita dostihu Tzigane du Berlais, nejvyšší sázka na něj byla 5 tisíc korun. Naopak nejméně věřili koni Chicname de Cotte, který byl nabízen v kurzu 60:1 a nakonec v legendárním dostihu dokončil na třetím místě.

U Tipsportu se během mítinku prosázelo dokonce 14 milionů korun, tedy o 4 miliony korun více než vloni a 8 milionů korun více než v roce 2017. Na samotnou Velkou pardubickou bylo u Tipsportu vsazeno 8,5 milionu korun, nejvíce se sázelo opět na Tzigane du Berlais. Druhým nejpopulárnějším koněm byl pozdější vítěz Theophilos.