V současné době mohou lidé úřad navštěvovat v pondělí a ve středu od 8:00 do 11:00 a od 12:00 do 17:00 hodin, v úterý a ve čtvrtek od 8:00 do 11:00 a od 12:00 do 15:30 hodin. Páteční dny v době od 8:00 do 11:00 a od 12:00 do 14:30 hodin patří výhradně seniorům nad 65 let. „S návratem ke standardnímu rozsahu úředních hodin byl zároveň obnoven provoz on-line objednávkového systému u agend občanských průkazů, pasů, řidičských průkazů, na živnostenském úřadu a od minulého týdne také na registru vozidel. Klienty proto žádáme, aby tuto službu využívali, případně se předem objednali telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu a předešli tak případnému shlukování vyššího počtu osob v prostorách magistrátu.

Páteční dny, vyjma registru vozidel, přitom i nadále zůstávají vyhrazeny seniorům nad 65 let, tak aby byla zajištěna maximální prevence této nejrizikovější skupiny,“ informuje tajemník Magistrátu města Pardubic Michal Zitko. Předchozí zkrácená doba úředních hodin platila od 16. března do 20. dubna. Radnice omezením provozu reagovala na vydaná vládní opatření, na jejichž základě zůstaly úřady po celé republice veřejnosti otevřeny pouze v pondělí a ve středu. Minulý týden se vše začalo vracet k normálu.