Dvanáctimetrová vozidla budou východočeské metropoli předána do září 2024.

„Dopravní podnik města Pardubic patří mezi naše nejvýznamnější partnery. Ostatně, naše trolejbusy tvoří dlouhodobě páteř pardubického vozového parku. Jsme poctěni, že si dopravní podnik opět vybral naše vozidla. Tato opětovná volba odráží důvěru našich klientů v naše produkty a posiluje naše odhodlání dále poskytovat špičková dopravní řešení. Naším cílem je poskytovat inovativní a spolehlivé vozy, které se postarají o nejlepší možný jízdní zážitek cestujících a současně přispějí k udržitelné městské mobilitě,“ uvedl Petr Novotný, President Components & Bus Mobility ve Škoda Group.

Model Škoda 32 Tr je postaven na 12metrové karoserii SOR. Vozidlo je známé vynikajícím výkonem, komfortem pro cestující a svou šetrností vůči životnímu prostředí. Trolejbus je vybaven nejnovějšími technologiemi, včetně trakční baterie s dojezdem na vzdálenost minimálně 12 km, která obstará plynulý provoz v oblastech bez trakčního vedení. Jak je typické pro trolejbusy s bateriovým pohonem, i tento je opatřen polo-automatickými sběrači.

Cestující i řidiči jistě ocení pohodlnou jízdu díky plně klimatizovanému interiéru a systému vytápění/chlazení poháněnému tepelným čerpadlem. Snadnou orientaci zajistí moderní informační systém, k vyšší bezpečnosti přispěje kamerový systém. Důkladná pozornost, kterou Škodovka věnuje detailům svých produktů, zaručuje bezproblémový a příjemný zážitek z cestování.