Na západní části terminálu je téměř hotovo. Východní část ještě čeká položení střešního pláště, v obou částech pak finišuje dláždění přístupových komunikací.
Stávající zastávky nebyly podle vedení města dostačující.

Nové zastávky mají sloužit vozům městské hromadné dopravy i meziměstským a dálkovým autobusům, které v Hradecké ulici cestujícím zastavují.
„Vzniklá nástupní plocha, která bude větší než ta původní, bude po celé délce zálivu zastřešena, celý prostor terminálu bude navíc doplněn lavičkami, koši na odpadky a také stojany na kola. V současné době je dokončena nosná konstrukce a střešní plášť západní části terminálu a dělníci zde pracují na montáži podhledových kazet a osvětlen,“ přiblížil průběh stavby náměstek pro dopravu Jan Hrabal s tím, že na straně blíže k sídlišti Polabiny byla vybudována cyklostezka, díky níž chce město předejít kolizím cyklistů s chodci.

Cena za stavební práce dosahuje výše necelých 31 milionů korun včetně DPH. „Stejně jako v případě realizace Terminálu B, i u Terminálu Univerzita jsme byli úspěšní žádostí o dotaci, kterou město bude čerpat prostřednictvím ITI Hradecko-pardubické aglomerace. Evropské dotace přitom pokryjí náklady ve výši přes 18 milionů korun,“ dodal primátor Pardubic Jan Nadrchal.