Na trati mezi Pardubicemi a Chrudimí stavbaři využili i mobilní svařovnu. „Abychom během prací na modernizaci uzlu Pardubice co nejméně omezili provoz vlaků, museli jsme provést i provizorní napojení některých kolejí,“ informovala stavební firma Hrochostroj.

Modernizace železničního uzlu Pardubice bylo tématem i na Železniční konferenci, které se mimo jiné účastnil i ministr dopravy. „Do Pardubic a celého Pardubického kraje teď plyne rekordní částka ze státního rozpočtu pro stavby na železnici, tam se jedná o kompletní rekonstrukci železničního uzlu Pardubice včetně navazujících staveb a včetně rekonstrukce nádraží za celkem deset miliard korun,“ připomněl ministr dopravy Martin Kupka.

„Jsme velice rádi, že ministr navštívil tuto akci a seznámil se s problémy, se kterými se v oblasti dopravy v Pardubickém kraji potýkáme,“ dodal radní zodpovědný za dopravu Michal Kortyš.