Registr vozidel zůstane dalších pět let v pronajatých prostorách v Černé za Bory. Prostředí by ale mělo získat důstojnější ráz.
„Dodatek smlouvy říká, že náklady města Pardubice nebudou vyšší než dosud. A také, že majitel objektu vybuduje odpovídající důstojné prostředí pro klienty v prostorách stávajícího bufetu, rozšíří archiv, aby tu mohl registr fungovat dalších pět let, zřídí bezbariérové pracoviště, dovybaví prostory, aby odpovídaly normám z hlediska bezpečnosti práce a hygienických předpisů," vysvětlil tajemník pardubického magistrátu Michal Zitko.
V jednu chvíli to přitom vypadalo, že se registr bude stěhovat do centra Pardubic. V budově krajského úřadu se našlo několik nevyužívaných kanceláří, ve kterých mohl být na jednom místě sjednocen celý dopravní odbor magistrátu.

Lepší prostředí

„Když už má město zůstat v pronajatých prostorách, je třeba klientům zajistit lepší prostředí než dosud. Původně jsem chtěl, aby majitel zaplatil ze svého vyvolávací systém, stejný jako je jinde. To ale nakonec zaplatí město. Náklady na tento systém budou zhruba 150 tisíc korun. Tato částka bude odečtena z ročních nákladů na nájemné a ostatní služby. Celkové náklady města tak budou zhruba čtyři sta tisíc korun ročně," dodal Michal Zitko.