Porota jeho nápad na vytvoření sociální sítě pro příznivce Petrova cechu vyhodnotila jako výjimečný a poslala ho do celostátního kola. Také tam byl Josef Drobílek jedním z favoritů a i když mu celkové vítězství nakonec uteklo, účasti v soutěži rozhodně nelituje a finišuje v přípravách na rozjetí svého portálu „Rybářská síť" na internetu, ke spuštění dojde každým dnem.

„Soutěž mi přinesla zejména zájem médií, který je při rozjezdu podnikání velmi důležitý," uvedl osmatřicetiletý podnikatel. Jeho portál se na spuštění teprve chystá, ale zájem o něj už potvrdily téměř dva tisíce rybářů, kteří již provedli předregistraci na www.rybarska-sit.cz.

„Odhaduji, že do konce léta bych mohl mít 10 tisíc registrovaných rybářů, do konce roku pak 30 tisíc," řekl Josef Drobílek, který je sám již od dětství vášnivým rybářem. V České republice žije podle odhadů tři sta padesát tisíc rybářů, čtyři až šest procent z nich tvoří ženy, i na ně se chce Josef Drobílek zaměřit.

V on-line podnikání není regionální vítěz „Rozjezdů" nováčkem, věnuje se mu již přibližně třináct let. V současné době ho živí poradenství, které poskytuje firmám právě v této oblasti. Rybářská síť je pro něj v podstatě splněním snu. Umožní mu skloubit povolání s celoživotním koníčkem.

Rybářský portál bude sloužit ke vzájemné komunikaci rybářů, podobně jako třeba Facebook, ale nabídne i další služby. „Rybáři a rybářské organizace tam najdou řadu funkcí, které budou moci využít při práci s mládeží, dále pro evidenci a registrování brigád, ale web nabídne i informace o povolenkách a jejich on-line prodej. Nic podobného zatím v českém prostředí nefunguje," popsal Josef Drobílek.

Rybářský portál bude podle jeho slov lehce ovladatelný pro všechny generace, a to na počítači i mobilu. Ještě v letošním roce má být portál spuštěn nejen v České republice, ale i v zahraničí.

Josef Drobílek chce technologii časem rozšířit také na další zájmové spolky. Podobně jako rybáři by ji mohli využívat například i myslivci.