Slevové akce stejně jako v obchodě

Inzertní stránky novin, stejně jako internetové stránky věnované inzerci, už standardně ze značné části plní právě nabídky erotických a sexuálních služeb.  

Takové nabídce musí odpovídat i silná poptávka. Je ale o sexuální služby stejný zájem i v době, kdy lidé spíše myslí na to, jak ušetřit? „Teď se často nabízejí nejrůznější akce a slevy. Jsou to například víkendy za polovinu nebo jsou některé dny v týdnu levnější. Objevují se i nabídky dvou dívek za cenu jedné,“ podělil se o své zkušenosti jeden ze stálých klientů z Pardubic.

Úbytek se týká také stálých klientů

To potvrdila i jedna z dívek, která na internetu nabízí své služby takzvaně na privátě. „Já sice zatím nemám výrazně méně klientů, ale vím, že někde se je takto snaží nalákat. Například se dělají levnější středy, to je obvyklé,“ uvedla dívka, která si nepřála být jmenována.

Úbytek klientů, kteří využívají sexuálních služeb, potvrzují i taxikáři. Ti mají v této oblasti velmi slušný přehled, neboť často vozí na privát či do erotických klubů i stálé klienty. „V současné době určitě do těchto podniků a za dívkami domů jezdí mnohem méně mužů. Rozhodně je to znatelný úbytek. Nevím, jestli to je zrovna finanční krizí, ale dá se to předpokládat,“ informoval náš Deník jeden z pardubickýh taxikářů. Podle jeho odhadů se zájem snížil až o padesát procent a ubyli i stálí klienti.

Tereza Harbichová

Myslíte si, že nyní lidé méně utrácejí za sexuální služby? Napište svůj názor do diskuse pod článkem.