Podle firmy práce probíhají v plném nasazení, aby dělníci stihli vše dokončit před otočením nosných částí mostu. „Na mostě v Uhersku pokračujeme s výstavbou obou opěr podle plánu tak, abychom byli připraveni na otočení mostu, které proběhne na konci dubna ,“ uvedlo ŘSD.

Komplikovanou stavbu přerušil v říjnu pokles mostní konstrukce. Situace byla nejhorší v pondělí 25. října. Problémy při stavbě nového dálničního mostu u Uherska zbrzdily vlakovou dopravu na hlavním koridoru kolem Pardubic. Vedení Ředitelství silnic a dálnic z preventivních důvodů zastavilo provoz na kolejích, nad kterými má most vést.

Psali jsme: 

Nadjezd u Uherska je nejsložitější částí stavby nové dálnice D35 v úseku Časy – Ostrov. Most se staví na každé straně koridoru z jedné strany, tedy mimo kolejiště, aby nebyl přímo nad tratí a nemohlo se tak opakovat neštěstí ze Studénky. V dubnu má dojít k pootočení konstrukcí a vzájemnému propojení obou částí. Místa, kde se kříží stavby železnic a silnic, pracovníci pečlivě hlídají.

Most, jenž nedaleko stanice překlene celkem pět kolejí, má být hotový příští rok. Stavbu za 3,2 miliardy korun staví sdružení firem Eurovia CS, Metrostav a Swietelsky stavební.