Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Virtuální turistika není bez ohlasů

VÝCHODNÍ ČECHY - Kampaň na turistický web východních Čech, který má zvýšit zájem turistů o region, přilákala na stránky www.vychodni-cechy.info 30.000 návštěvníků.

29.8.2007
SDÍLEJ:

Pohled na město Pardubice.Foto: DENÍK/Tomáš Kubelka

 

Zájem uživatelů byl během půl roku zhruba stejný jako o obdobné internetové stránky o jižní Moravě, která se řadí mezi mnohem turisticky oblíbenější lokality v zemi, řekl krajský radní Miloslav Macela.

"Chtěli jsme nejen upoutat na turistický web, ale také si nově vyzkoušet marketingové metody, jak změnit nálepku kraje, který je stále označovaný za nejméně navštěvovaný v republice," řekl Macela.

Letošní kampaň stála dva miliony korun a zaplatila ji EU. V příštích letech chce kraj prostřednictvím EU utratit za propagaci kraje desítky milionů korun, uvedl Macela. "Věřím, že naše projekty budou tak dobré, že v žádostech uspějeme," dodal.

Kampaň provázel slogan I love východní Čechy. Server propagovaly na billboardech, internetu či tisku dvě dívky v červeném kabrioletu, v zimní variantě seděly na červeném skútru. Plakátům dominovala rovněž modrá jako symbol Pardubického kraje.

"Šlo o kombinaci výrazných barev, auto zase evokuje svobodu, turistiku, ženy přilákaly pozornost," řekl Jan Rudzinskyj, který se na kampani podílel. Vzhledem k tomu, že má motorista na prohlédnutí billboardu jen pár sekund, vytvářet složitější námět nemělo smysl, dodal.

"Nakolik byla kampaň účinná a přilákala lidi do východních Čech, nemůžeme s jistotou říct. Seriózní průzkum by stál tolik peněz co celá kampaň," uvedl.

Kraj se nyní připravuje na aktivnější podporu turistického ruchu. Od ledna příštího roku spustí činnost krajská agentura, která bude zaštiťovat a koordinovat činnost regionálních společností zaměřených na turismus. První společnost už vzniká v Králíkách. Každoročně se také v kraji zaměří na regiony a aktivity, které bude propagovat, a naopak omezí účast na veletrzích, které jsou drahé a už méně účinné, uvedl Macela.

Podle posledních údajů statistiků do Pardubického kraje přijelo ve druhé čtvrtině roku o deset procent víc turistů než před rokem, i tak jich bylo nejméně z všech regionů v zemi. V průměru v kraji strávili méně času a nocovalo tam 97.411 lidí.

 
29.8.2007
SDÍLEJ:
Dlouhý, Široký a Bystrozraký navštíví v sobotu Dubinu.

Dlouhý, Široký a Bystrozraký navštíví v sobotu Dubinu

Cvičení Agens 2017 v Pardubicích. Město zkouší evakuaci velkého počtu osob v případě teroristického útoku otravnou látkou. V první evakuační zóně to znamená do bezpečí dostat děti z MŠ Pastelka.

Evakuace školky? V případě ohrožení za děti odpovídá město

Vojáci vyrazili za žáky do škol

Dolní Roveň/Rosice – Vojáci pardubického 14. pluku logistické podpory zavítali mezi žáky dvou základních škol (ZŠ) – v Dolní Rovni a Rosicích u Chrudimi. Kromě ukázky zbraní a techniky nabídli i přednášky či výuku výroby improvizovaného protichemického obleku, ale převedli i první pomoc. 

Stávkovali lékaři a někde i lékárny

Pardubice – Několik tisíc praktických lékařů dnes zavřelo své ordinace kvůli stávce. Nesouhlasili totiž s přílišným papírováním, elektronickými recepty a nedostatkem peněz. Mimo provoz bylo na půl hodiny také asi 400 lékáren.

Jeden se schoval v popelnici, další byl drogový dealer

Pardubice - Zamotaný příběh s telefonní budkou na začátku skončil dopadením distributora narkotik.

Komedie o manželských vztazích zavede diváky Z postele do postele

Pardubice – Východočeské divadlo v Pardubicích zařazuje do svého repertoáru komedii anglického dramatika Alana Ayckbourna s názvem Z postele do postele. Premiéry se uskuteční o nadcházejícím víkendu vždy od 19 hodin v Městském divadle.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení